8 травня в Україні святкували День матері — мабуть, найважливіше та найзворушливіше свято для кожного з нас. До речі, в Україну свято оспівування материнства прийшло у 1928 році, коли Союз українок Канади організував святкування Дня матері серед української діаспори. А вперше День матері святкували у 1929 році у Львові. Напередодні Дня матері, 2 травня, стартував соціальний проєкт українського бренду Gepur на підтримку українських мам — Ukrainian mom is superhero.
Нещодавно у своїх соціальних мережах бренд опублікував пост — історію війни однієї з клієнток. Він відгукнувся багатьом підписницям, і Gepur отримав десятки схожих історій. Більшість із них були розповідями українських мам про те, що вони пережили 24 лютого, як пояснювали своїм дітям, що таке війна, та що вони відчувають зараз.
Жінки писали, як народжували під час обстрілів, як співали колискові в підвалах, коли самим хотілося кричати, як тікали з дітьми від війни, а іноді навіть затуляли від куль, аби вберегти маленьке життя.
Усі ці історії дуже зворушили команду Gepur і надихнули створити проєкт, присвячений українським мамам, який підтримали Наталка Денисенко, Таня Пренткович та Саша Бо.
Метою проєкту є допомога жінкам із різних куточків країни, які були вимушені тікати з дітьми з гарячих точок. Героїні, заради яких був створений цей проєкт, зараз проживають в шелтерах «Місто добра» та «Шелтер.Львів».
Із першого дня війни ці жінки, забувши про себе, думали лише про те, як вберегти своїх дітей. А сьогодні Gepur хоче попіклуватися та підтримати їх самих. Тому бренд відкрив для кожної з мам-біженок благодійний збір, до якого може долучитися будь-хто.
Окрім того, Gepur створили дроп до Дня матері, увесь прибуток від продажів якого спрямують на допомогу цим жінкам.
Історії матусь-героїнь, заради яких було створено цей проєкт, бренд публікуватиме протягом двох тижнів у своїх соцмережах.
І ще, крім допомоги мамам, із перших днів бренд став відшивати одяг для ЗСУ.