Соціальний проєкт «Ми однієї крові» приймає «в родину»: до команди долучились нові митці та бренди

Єднання задля порятунку життів

Соціальна ініціатива «Ми однієї крові», започаткована банком ПУМБ, продовжує збирати кошти на доставлення крові в гарячі точки, кровоспинні засоби для захисників та обладнання для парамедиків. Проєкт має власну команду митців, до якої нещодавно долучилися ще 10 учасників. Тепер разом із новими ілюстраторами й українськими виробниками вони створюватимуть патріотичний одяг та аксесуари для Lifesavingmerch.

Брати дедалі вищу планку складно, проте ПУМБ з ініціативою «Ми однієї крові» — не з тих, хто зупиняється на досягнутому. Нові виклики лише мотивують, а важка ситуація на фронті активує всі сили.

Щоб залучати ще більше нових прихильників до благодійного мерчу Lifesavingmerch та підтримувати інтерес давно відданих фанів, засновники ініціативи запрошують до співпраці нових талановитих художників, ілюстраторів та креативні бренди. Вони, як і кожен із нас, щиро зацікавлені у спільний великій перемозі, у підтримці наших захисників та медиків на фронті. Тому до соціальної ініціативи приєднались такі молоді художники, як Олександр Шатохін, Нато Мікеладзе, Альбіна Колесніченко, Альона Жук, Дар’я Криж, Maria Fedorivna, а також диджитал-мисткиня Asinastra. Питання «брати участь чи ні» не поставало в жодного з них, митці погоджувались одразу, адже у важкі часи кожен має допомагати чим може, тим, що вміє найкраще. Так, за словами Альбіни Колесніченко, вона в проєкті, бо це синергія. 

«Митці та команда проєкту в співтворчості підсилюють одне одного, популяризуючи українське, розвиваючи економіку і допомагаючи тим, хто цього потребує», — зазначає ілюстраторка. 

Розділяють філософію «Ми однієї крові» й українські виробники одягу та аксесуарів. Підтвердження цьому — нові для проєкту модні бренди VDOKH, SIL` та CTRL. На думку засновниці VDOKH, вітчизняні бренди однозначно не поступаються світовим, а часом і виграють за якістю, ідеями, сервісом. Погоджуються з цим і власники бренду SIL`. 

«Нам є що показати світові. І на економічному, і на креативному фронті».

Тож усі, хто став частиною «творчої родини» проєкту «Ми однієї крові», наголошують, що підтримка України є надважливою. Вони переконані, що життя українців, які виборюють нашу свободу, цінності та право самостійно обирати свою долю, — мають бути пріоритетом для кожного і єднати нас. Отже, проєкт відкритий для нових друзів, партнерів та однодумців, він не зупиняє обертів ані на мить.

Замовити креативний мерч від українських брендів та ілюстраторів можна на офіційному сайті проєкту та на сторінці в Instagram. А коли на всій території України оголошена повітряна тривога, конвертуємо разом тривоги в донати — мерч на сайті продається зі знижкою 10%.

Українці можуть підтримати проєкт, не тільки замовляючи стильні патріотичні худі, футболки та аксесуари, а й здавши кров у донорських центрах. На знак подяки кожен волонтер отримає 25% знижки на мерч, скориставшись системою «ДонорUA».

Зазначимо, що «Ми однієї крові» — соціальна ініціатива, яка рятує життя наших військових та цивільних, підтримує вітчизняний бізнес, просуває патріотичний арт, розвиває культуру донорства в Україні. Благодійний мерч створено в партнерстві банку ПУМБ, громадських організацій, українських виробників та ілюстраторів. Половину вартості кожного замовлення ПУМБ перераховує громадським організаціям «ДонорUA», «Агенти крові» та «Госпітальєри». Сьогодні проєкт вже налічує 29 партнерів. За десять місяців ініціатива «Ми однієї крові» зібрала 3,7 млн гривень. Кошти скеровані на 44 доставлення крові в гарячі точки (одне доставлення — до тисячі врятованих життів), 2 низькотемпературних морозильники для зберігання плазми крові, 1781 засіб тактичної медицини, 4 монітори пацієнта для швидких парамедиків. Понад 1000 українців стали донорами, а це надія на одужання для понад 3000 людей. У проєкті взяли участь понад 9000 українців. На 8 мільйонів гривень підтримано український бізнес та арт.


Реклама

Популярні матеріали

Осінній вікенд у Львові: гід найкращими локаціями 


Анджеліна Джолі вперше за три роки вийшла на червону доріжку в...


Чорна п’ятниця: які знижки пропонують українські модні бренди...


Читайте також
Популярні матеріали