Офіс Президента та уряд України розпочали масштабну внутрішню та міжнародну рекламну кампанію про українську сміливість. З цієї нагоди рекламна агенція Banda запустила проєкт, до якого закликає долучатися творчу спільноту. Його мета — розповісти про українську сміливість у своїх роботах та поділитися цим зі світом.
«Багато людей зі світу мистецтва, музики, дизайну, розваг та інших креативних індустрій вже виявили свою підтримку та солідарність з народом України. Від Balenciaga, які присвятили своє останнє шоу Україні, до благодійних концертів на підтримку України від Elton John, Miley Cyrus, Tom Odell, Arcade Fire та Patti Smith. Креативна індустрія шукає способи виказати свою захопленість українській сміливості», — зазначають творці проєкту.
Щоб узяти участь, потрібно присвятити свій творчий проєкт українській сміливості. Допускається будь-який формат творчості: цифрове мистецтво, ілюстрації, відеоарт, тексти, постери, фото, музика, dj-сети, живопис, скульптура, перформанс, пости в соціальних мережах тощо. Для позначення роботи варто використати хештег #BRAVEUKRAINE. Українське журі обере 100 найкращих робіт, які стануть NFT. Після війни 27 обраних митців зможуть приєднатися до резиденції в кожному з регіонів України, щоб стати свідками відновлення країни.
Усі подробиці — на сайті проєкту.