Ромео Бекхем став обличчям бренду Puma

Копія батька

Усесвітньо відомий футболіст Девід Бекхем і його дружина дизайнерка Вікторія виховали собі гідну заміну — молодше покоління родини Бекхем не перестає дивувати публіку своїми успіхами. Так, напередодні 20-річний Ромео, який пішов стопами батька на кар’єрному шляху, став обличчям спортивного бренду Puma.

Ромео Бекхем

Instagram: @sn37agency

Ромео взяв участь у зйомці для рекламної кампанії кросівок Puma 180. На фото він вдало поєднав їх із total denim образом — джинсами та курткою. Нейтральним тлом аутфіту виступила базова трикотажна майка. Парубок також спробував додати поверх в’язаний напівпрозорий топ.

«Зроби крок у минуле, володій теперішнім», — сказано у дописі.

Зазначимо, що фанати одразу відзначили схожість Ромео та Девіда Бекхема. Це й не дивно, адже він активно наслідує приклад батька: носить коротку зачіску, підбриває брів тощо. Футбольні фанати також стверджують, що Ромео перейняв навіть манеру гри Девіда.


Реклама

Популярні матеріали

Fashion Talk: 15 питань Ользі Галушці про улюблені бренди...


Яке взуття обирають на зиму модниці: 28 найстильніших варіантів...


«Мій бекграунд — це основа, що дарує мені свободу». Інтерв’ю з...


Читайте також
Популярні матеріали