Ресторатор Дмитро Борисов став амбасадором бренду Miele

Про це було оголошено під час презентації серед журналістів, блогерів і лідерів думок

Вибір бренд амбасадора був очевидним, тому що Miele - це не тільки якісна техніка і професіоналізм. Miele - це компанія, де в основі лежать сімейні цінності, де важливі люди. Дмитро завжди говорить про свій цінніснний підхіді до справи. З упевненістю можна сказати, що такий погляд на життя і підхід до справи працюють. Сім'я ресторанів Діми Борисова об'єднує вже 16 закладів в Україні та за її межами.

На презентації Дмитро розповів, що вибирає техніку Miele, тому що вона встановлює вищі стандарти якості та надійності. Miele - єдиний виробник, який тестує техніку на довговічність служби. При цьому вона максимально енергоефективна і проста у використанні. Широкий вибір програм дозволяє економити дорогоцінний час і проводити його за улюбленим заняттям.

Слідкуйте за анонсами майстер-класів, щоб не пропустити можливість дізнатися секрети майстерності від Дмитра Борисова. «Завжди - краще» - принцип Miele, йому ж слідує Дмитро. 


Реклама

Популярні матеріали

Які босоніжки нам потрібні цієї весни


«Діамант — найгарніша і найбажаніша інвестиція»: засновниця Diva...


Сучасний погляд на українські традиції: чому варто відвідати...


Читайте також
Популярні матеріали