Новини зі світу Instagram: чому Reels корисні для розвитку блогу

Розповідає SMM-фахівчиня і засновниця платформи #rest_in_ukraine Анна Тільняк

Reels — це нові Stories, і час якнайшвидше налаштуватися на такий формат подання контенту.

Востаннє окремий канал для відеоформату Instagram запускався під назвою IGTV — у нього мережа вклала багато зусиль, проте не змогла конкурувати з YouTube. Тому для соціальної платформи представили Reels — функцію, запозичену з TikTok.

Проте Instagram у жодному разі не уподібнюється до TikTok, бо має іншу естетику та залишається застосунком для старшого покоління. 

Reels — це вертикальні відео до 90 секунд, які публікуються окремо, проте дублюються в стрічку. До них можна додати хештеги, текст та інші акаунти. Reels створюються з оригінальною аудіодоріжкою або монтуються у вигляді «нарізки» під трендовий трек, який можна запозичити в Instagram. 

Reels набирають більше переглядів, ніж звичайні пости чи Stories. Цьому сприяє Instagram.

Факти:

  1. Reels можна просувати кнопкою в Instagram.
  2. Reels можуть бути дуетами.
  3. Reels можуть копіювати сюжети інших користувачів і бути популярними.

Приклади:

  1. Візьміть серію своїх фото і зробіть з них анімований слайд, обов’язково підберіть музику і змонтуйте, щоб фото з’являлися в такт.
  2. Дивіться чужі Reels та зберігайте трендову музику, інші аудіодоріжки — саме з ними ваші відео можуть опинитися в рекомендаціях.
  3. Спробуйте оживити в коротких відео свою експертизу, використовуючи тексти та наліпки.
  4. Будь-яке коротке відео може стати фестивальним кіно, якщо ви додасте зворушливу музику чи цитату для мотивації.
  5. Сюжети із життя є популярними в Reels.
  6. Instagram рекомендує маски, наліпки й усе красиве одразу.  Я рекомендую обрати свою стилістику, яка буде органічною до блогу.
  7. Інтрига в Reels дуже важлива — сюжет має бути цікавим для глядача якомога довше.

Брендам:

  1. Відеоформат більш ефективний.
  2. Reels мають вбудований мінімальний відеоредактор 

Поділюся досвідом з консультування і супроводу особистих брендів. Працюю я частіше з людьми з бізнесу, для них знімати короткі відео — незрозумілий процес. Та коли вони бачать результати в охопленнях та нових підписках, то погоджуються практикувати цей формат.

Тому робіть відео. Почніть зі знімання протягом 10 секунд з нерухливою камерою.

До спеціалістів, які створюють Reels та Stories на замовлення, я поки ставлюся скептично. Не обов’язково бути професійним відеографом і режисером монтажу, щоб стати популярним саме за допомогою Reels.

Тож поки такий канал подання контенту забезпечує органічний розвиток блогу, користуйтеся можливістю.

Реклама

Популярні матеріали

Beauty-засоби для комфортної зустрічі шкіри з першим яскравим...


Чому платина та лабораторне каміння — тренд на десятиліття


Інноваційна beauty-технологія, яка зробить шкіру досконалою...


Читайте також
Популярні матеріали