Новини зі світу Instagram: чому Reels корисні для розвитку блогу

Розповідає SMM-фахівчиня і засновниця платформи #rest_in_ukraine Анна Тільняк

Reels — це нові Stories, і час якнайшвидше налаштуватися на такий формат подання контенту.

Востаннє окремий канал для відеоформату Instagram запускався під назвою IGTV — у нього мережа вклала багато зусиль, проте не змогла конкурувати з YouTube. Тому для соціальної платформи представили Reels — функцію, запозичену з TikTok.

Проте Instagram у жодному разі не уподібнюється до TikTok, бо має іншу естетику та залишається застосунком для старшого покоління. 

Reels — це вертикальні відео до 90 секунд, які публікуються окремо, проте дублюються в стрічку. До них можна додати хештеги, текст та інші акаунти. Reels створюються з оригінальною аудіодоріжкою або монтуються у вигляді «нарізки» під трендовий трек, який можна запозичити в Instagram. 

Reels набирають більше переглядів, ніж звичайні пости чи Stories. Цьому сприяє Instagram.

Факти:

  1. Reels можна просувати кнопкою в Instagram.
  2. Reels можуть бути дуетами.
  3. Reels можуть копіювати сюжети інших користувачів і бути популярними.

Приклади:

  1. Візьміть серію своїх фото і зробіть з них анімований слайд, обов’язково підберіть музику і змонтуйте, щоб фото з’являлися в такт.
  2. Дивіться чужі Reels та зберігайте трендову музику, інші аудіодоріжки — саме з ними ваші відео можуть опинитися в рекомендаціях.
  3. Спробуйте оживити в коротких відео свою експертизу, використовуючи тексти та наліпки.
  4. Будь-яке коротке відео може стати фестивальним кіно, якщо ви додасте зворушливу музику чи цитату для мотивації.
  5. Сюжети із життя є популярними в Reels.
  6. Instagram рекомендує маски, наліпки й усе красиве одразу.  Я рекомендую обрати свою стилістику, яка буде органічною до блогу.
  7. Інтрига в Reels дуже важлива — сюжет має бути цікавим для глядача якомога довше.

Брендам:

  1. Відеоформат більш ефективний.
  2. Reels мають вбудований мінімальний відеоредактор 

Поділюся досвідом з консультування і супроводу особистих брендів. Працюю я частіше з людьми з бізнесу, для них знімати короткі відео — незрозумілий процес. Та коли вони бачать результати в охопленнях та нових підписках, то погоджуються практикувати цей формат.

Тому робіть відео. Почніть зі знімання протягом 10 секунд з нерухливою камерою.

До спеціалістів, які створюють Reels та Stories на замовлення, я поки ставлюся скептично. Не обов’язково бути професійним відеографом і режисером монтажу, щоб стати популярним саме за допомогою Reels.

Тож поки такий канал подання контенту забезпечує органічний розвиток блогу, користуйтеся можливістю.

Реклама

Популярні матеріали

Прихований тягар старшої доньки


Наймодніші сумки сезону осінь-зима — 2025


25 актуальних образів із джинсами, які необхідно повторити цього...


Читайте також
Популярні матеріали