28 квітня Аліна Френдій, інфлюенсерка, власниця брендів TOTÉ і COOSH, провела благодійну лекцію «Особистий бренд у соцмережах». Головною метою був збір коштів на допомогу українським військовим. Лекція пройшла у Варшаві, в NYX Hotel Warsaw. Аліна обрала саме це місто, адже воно стало прихистком для багатьох українських біженців, яких радо прийняла Польща.
«У мирні часи я вела лекції, щоб поділитися досвідом та знаннями, побачитися зі своїми підписниками. А зараз, насамперед, щоб бути корисною для України. Тішить, що навіть такі знання, здавалося б, далеко не найважливіші під час війни, стали в пригоді», — розповідає Аліна.
Вхід на лекцію був за благодійний внесок, а всі охочі могли подивитися її в онлайн-форматі, заплативши будь-яку комфортну суму. Спільними зусиллями вдалося зібрати понад 170 тисяч гривень, які були направлені у фонд «Повернись живим». Звітом Аліна поділилася у своєму Інстаграм.
Нагадаємо, що Christie’s запускає благодійний проєкт для допомоги українським лікарям і біженцям.