Днями стало відомо про те, що Меган Маркл та принц Гаррі припиняють співпрацю зі Spotify — подкаст герцогині Сассекської Archetypes виявився не дуже успішним і закрився після першого сезону. Окрім цього, виконавчий директор Spotify Білл Сіммонс назвав пару «клятими шахраями» та заявив, що вони не виконали своїх зобов`язань щодо кількості випусків шоу. Аби врятувати репутацію Меган Маркл, голлівудське PR-агентство William Morris Endeavor на чолі з менеджером Арі Емануелем активно працює над «ребрендингом» герцогині, і першим кроком до успіху в цій справі може стати її співпраця з Dior. Про це повідомляє Daily Mail.
«Протягом кількох тижнів ходили чутки, що Меган має намір підписати контракт із Dior. Якщо вона це зробить, то ніхто не згадає, що її безглуздий маленький подкаст було скасовано після одного сезону», — розповів виданню інсайдер.
Наразі Арі Емануель має план пов`язати ім`я Меган з такими брендами, як Dior, та відокремити його від негативу минулого. Саме тому, за словами інсайдера, Маркл не з`явилася в Лондоні на коронації Чарльза й не була присутня в суді разом із чоловіком, коли він давав свідчення у справі проти медіахолдингу Mirror Group.
«Меган вчинила мудро, дистанціювавшись від токсичних драм свого чоловіка. Це жінка, яка постійно рухається вперед. Йдеться про створення глобального бренду. Незабаром буде оголошено про великі угоди», — додало анонімне джерело.
Також ЗМІ звернули увагу на те, що принц Гаррі останнім часом з`являється на офіційних заходах виключно в одязі від Dior. Так, він був у костюмі французького модного дому на коронації Чарльза та Камілли, а на судових засіданнях у Лондоні з`являвся в сорочках Bee від Dior. Меган своєю чергою теж обирала вбрання від Dior для низки заходів, включно з похороном Єлизавети II та церемонією хрещення свого сина Арчі.