На медіасервісі MEGOGO зʼявилася додаткова опція служби підтримки: користувачі зможуть отримати відповіді на свої запитання жестовою мовою. Над запуском функції працювала соціальна ініціатива сервісу «Дивись як чутно».
Тепер у людей з порушеннями слуху є можливість звернутися зі своїм запитом до підтримки медіасервісу в окремий чат-бот у Telegram MEGOGO Deaf Bot, де спілкування вестиметься жестовою мовою за допомогою відеоповідомлень. Приймати запити від користувачів будуть оператори з різним ступенем глухоти.
«Ми в MEGOGO прагнемо, аби кожен глядач зміг обрати контент, який йому до вподоби, й відчував себе максимально комфортно, користуючись сервісом. Також для нас важливо робити контент доступним для людей з інвалідністю, постійно розширюючи бібліотеку фільмами з жестовою мовою та аудіодескрипцією. Ще одним кроком в цьому став запуск підтримки жестовою мовою. Сподіваємося, дана функція буде корисна нашій аудиторії», — прокоментувала ініціативу маркетинг-директорка MEGOGO Валерія Толочина.
Щоб скористатися ботом, потрібно натиснути на кнопку «Підтримка жестовою мовою» в розділі контактів на сайті MEGOGO або просканувати QR-код у застосунку на Smart-TV.