Британський актор Джуд Лоу та його син Рафферті стали амбасадорами італійського бренду Brioni. Цією новиною поділився сам бренд на своїй сторінці в «Інстаграм», представивши дебютну рекламну кампанію батька та сина. На фото Джуд і Рафф позували в образах із колекції весна–літо 2022.
«Ділити кадр із батьком для Brioni дуже захопливо, — говорить Рафф Лоу. — Хоча в нас, звісно, різні смаки та перспективи, однак є багато однакових пристрастей. Одна з них полягає в тому, що ми обидва любимо одяг, і Brioni — це те, у чому ми погоджуємося».
Джуд своєю чергою розповів, що щасливий працювати поруч із сином та домом, що вкорінився у Римі — після зйомок «Молодого Папи» між актором та містом виник особливий зв’язок.
«У них обох сильний особистий бренд та природний шарм. Ця автентичність робить Джуда та Раффа ідеальною парою, що віддзеркалює сучасне бачення чоловічого одягу Brioni, у якому різниця у віці та індивідуальності стирається спільною пристрастю до справжньої майстерності й елегантності», — розповів головний виконавчий директор Brioni Мехді Бенабаджі.
Нагадаємо, що одним із давніх амбасадорів бренду є Бред Пітт, який виступив обличчям попередньої колекції Brioni.
Текст: Аліса Єрмоленко