Джамала стала послом ООН

Героїня травневої обкладинки ELLE українська співачка Джамала стала Послом доброї волі 

Переможниця Євробачення-2016 підтримала багаторічну роботу Міжнародної організації з міграції (МОМ) – Агентства ООН із питань міграції, із боротьби з сучасним рабством та запобігання йому, знявшись у соціальній рекламі. Ролик з’явиться в ефірі українських телеканалів 18 жовтня, у Європейський день боротьби з торгівлею людьми. Окрім ротації відео на телебаченні, також передбачається загальнонаціональна інформаційна кампанія зовнішньої реклами «Небезпеку видно не одразу».

«В Україні дуже багато людей живуть на межі бідності і готові працювати будь-де та за будь-яких умов. Саме вони, як правило, стають жертвами торгівців людьми та потрапляють у рабство. На жаль, кількість постраждалих з кожним роком тільки зростає», – каже Джамала. «Ця кампанія, звісно, не вирішить проблему, але може привернути  увагу і ЗМІ, і посадовців, і суспільства. Головна мета – попередити українців, що треба бути дуже обережними, коли вони розглядають пропозиції роботи за кордоном», – каже Джамала.

Одна п’ята населення України, відповідаючи на запитання соціологів у рамках нещодавнього дослідження МОМ, сказали, що були б готові заради роботи нелегально перетнути кордон, працювати у зачинених приміщеннях або віддати паспорт працедавцю. «Усі ці люди схильні до ризикованої поведінки, яка може закінчитися їхньою експлуатацією», – пояснює Голова Представництва МОМ в Україні доктор Томас Лотар Вайс. «Ми надзвичайно цінуємо участь Джамали у нашій кампанії із запобігання сучасному рабству. Віримо, що Джамала допоможе врятувати багато людських доль», – сказав д-р Вайс.

За даними дослідження, проведеного на замовлення МОМ, з 1991 року понад 230 000 українців постраждали від торгівлі людьми. Представництво МОМ в Україні з 2000 року надало допомогу майже  14 тис. постраждалим від сучасного рабства. Лише за перші шість місяців поточного року Представництво МОМ виявило 639 осіб, які постраждали від торгівлі людьми з метою трудової та сексуальної експлуатації у 23 країнах, зокрема в Україні. Цей показник на 30% вище в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року.

Національна інформаційна кампанія МОМ із протидії торгівлі людьми за участю Джамали «Небезпеку видно не одразу» стала можливою завдяки щедрій підтримці американського народу через проект Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та була підтримана Міністерством соціальної політики України та Міністерством внутрішніх справ України.

Нагадаємо, що у 2013 році Джамала стала обличчям кампанії MTV EXIT, організованої у партнерстві з МОМ та спрямованої на підвищення обізнаності українців про торгівлю людьми і безпечну міграцію. Тоді Джамала виступила в ролі ведучої документального фільму «Життя на продаж», заснованого на реальних історіях постраждалих від експлуатації. Обличчями аналогічних кампаній MTV EXIT у світі були такі знаменитості як Джаред Лето й Анджеліна Джолі.


Реклама

Популярні матеріали

Одна сумка, яку полюбили всі модниці цієї осені


Благодійні ініціативи до місяця обізнаності про рак молочної...


Що, як і коли їсти для схуднення без дієти?


Читайте також
Популярні матеріали