Coca-Cola не планує закривати ринок Росії. Про це розповіло видання Reuters з посиланням на виконавчого директора компанії Зорана Богдановіча.
«У нас є заздалегідь розроблені плани на різні сценарії, включно з альтернативними джерелами постачання. Тож ми зможемо діяти швидко, що б не трапилося», — заявив виконавчий директор.
Зоран Богдановіч додав, що Coca-Cola зробила висновки після досвіду постачання своїх продуктів під час, за словами директора, «російсько-українського конфлікту» у 2014 році. Він зазначив, що для забезпечення пропозиції компанія робить запаси — так вони зможуть задовольнити ринок на тривалий час.
Відповідно, мережі магазинів NOVUS, VARUS і «Сільпо» більше не співпрацюють із компанією.
«Тепер у магазинах NOVUS ви не побачите жодного товару, що належить до бренду Coca-Cola. Його негайно прибирають із полиць усіх магазинів. Придбання напоїв Rich, Schweppes, Sprite, Burn, BonAqua, Fanta, Monster, Fuzetea, Coca-Cola – це спонсорська підтримка компанії, яка не засуджує дії окупантів», — написали представники NOVUS у Facebook.
Схожі заяви опублікували VARUS і «Сільпо».