Оформлення сторінки або спільноти в соціальних мережах — перше, що впадає користувачеві в очі, відповідно воно формує його перше враження. Команда застосунку LOOMY розповідає про лайфхаки для дизайнерів-початківців і тих, хто вирішив самостійно оновити стиль своїх соціальних мереж.
Уважніше з кольорами
На зображенні має бути не більше трьох кольорів. Більше людське око не сприйме, в іншому разі користувач насилу зможе вловити суть посту. Причому переважати повинні два відтінки, а третій використовуватися для дрібних деталей.
Кольори мають поєднуватися один з одним
Картинки у стрічці краще розташовувати в шаховому порядку — створюйте пости у двох особливих стилях або кольорах і чергуйте їх через один, як на шахівниці.
Instagram: @sincerelyjules
Особливу увагу приділяйте дрібницям
Фон під текстом, колір шрифту — усі ці дрібниці допомагають надати більше індивідуальності вашим публікаціям. Наприклад, зробіть шрифт блідо-рожевим, а не білим. Або залиште білим шрифт, але фон зробіть темно-зеленим, а не чорним. Додайте один фірмовий колір до всіх деталей, і власний бренд клієнта стане ефективнішим. Таким чином у клієнта з’явиться tone of voice. А це на підсвідомому рівні підвищує лояльність аудиторії.
Вивчіть вплив кольорів на емоції людини
Кожен колір викликає в людини певні почуття. Дізнавшись, як той чи інший колір впливає на аудиторію, ви зробите свою роботу результативнішою.
Використовуйте шаблони
Їх складають професійні дизайнери, тому будьте впевнені, що поєднання кольорів, розташування тексту та інші рішення будуть виконані професійно.
Instagram: @sincerelyjules
Спрощуйте дизайн
Щодня ми пропускаємо через себе сотні вебсторінок, що неминуче знижує концентрацію. Якщо ви навантажуватимете зображення зайвими елементами, то ускладните завдання аудиторії. І швидше за все, вона не стане його вирішувати, а просто піде зі сторінки або перегорне пост, а ви тим самим утратите користувачів.
Білий простір
Використовуючи білий простір, ви зменшите кількість елементів на зображенні. Ідеально таке рішення підійде для сторіс, де шрифт буде чудово зчитуватися на білому фоні.
Працюйте зі шрифтами
Привертайте увагу до тексту. Його колір та підкладки повинні сильно відрізнятися від заднього плану, щоб увага фокусувалася саме на ньому.
Instagram: @tezza.barton
Використовуйте оригінальний шрифт
Шрифт може змінити ставлення користувача до продукту та виділити його серед інших. Згадайте, як сприймаються шрифти для Disney, Prada чи Cadillac. Вибрати оригінальний шрифт можна в LOOMY. У застосунку є понад 100 кольорових, анімованих та класичних шрифтів на будь-який смак.
Розташовуйте текст в одному напрямку
Ліворуч, праворуч або по центру. Навіть якщо текст розбито на кілька частин, шрифти краще вирівнювати однаково. А ось за розміром його частини можуть відрізнятися.