Бізнес під час війни: як Аліна Бабешко зберегла команду та продовжила запуск нового б’юті-проєкту

Порятунок бізнесу, робочі плани та віра у перемогу 

Аліна Бабешко — засновниця сімейного бізнесу Professional Care, однієї з найбільших платформ онлайн-ритейлу професійної косметики. Компанія успішно зростає вже 8 років, розпочавшись із мрії: створити український б’юті-ресурс, де кожен зможе відкривати для себе найкращі косметичні продукти та навчатися системності у догляді за зовнішністю. 

Аліна Бабешко

До повномасштабного російського вторгнення Аліна жила на два міста — Харків і Лондон, але всі робочі процеси компанії були закріплені в Харкові, який з першого дня війни зазнає постійних обстрілів. Колектив був змушений евакуюватися, переналаштуватися на нові реалії та формат роботи. Запланований на березень 2022 року запуск важливого проєкту, покликаного стати продовженням Professional Care та першим в Україні масштабним б’юті-ком’юніті, було відкладено. Але всупереч величезному стресу та фінансовим втратам, команда повернулася до реалізації цієї ідеї й проєкт незабаром буде запущений. 

Нещодавно Аліна Бабешко стала героїнею жовтневої діджитал-обкладинки українського журналу INSIDER та поділилася з журналістами видання, як їй вдалося в умовах війни не лише врятувати бізнес, але й вийти на новий виток його розвитку, не відмовившись від великих планів, а також день у день не падати духом і підтримувати свою сім’ю, співробітників та економіку України. 

Аліна Бабешко

Про війну, тривогу за близьких і віру в перемогу

Певна, що повномасштабне вторгнення дуже позначилося на кожному українці. На мою родину та бізнес війна вплинула дуже сильно, нам довелося залишити свій будинок у Харкові, як і більшості харків’ян, змінити всі наші плани. Зараз я перебуваю в Лондоні — давно живу на дві країни — і вдячна за можливість бути тут і продовжувати роботу над проєктом, запуск якого було заплановано на березень. Однак мені дуже хочеться повернутися до Харкова та відчути себе вдома! 

«З початку повномасштабного вторгнення ми зазнали величезних фінансових втрат, проте це ніщо у порівнянні з втратою свого будинку. Я завжди була сімейною людиною, а тепер почала цінувати близьких людей ще більше». 

Аліна Бабешко

Про порятунок бізнесу під час війни та збереження команди

«Перші дні та тижні вторгнення у мене був дикий страх за працівників. Мені було важливо, щоб вони виїхали з Харкова».

Я майже не думала про те, що сталося з нашим магазином і складами, проте була впевнена, що це тимчасово і я повернуся до роботи, хоча й гадки не мала, як саме і що ми робитимемо далі. Дуже вдячні нашим клієнтам та Instagram-фоловерам, які цікавилися, як у нас справи, хвилювалися та підтримували. 

Аліна Бабешко

Про релокацію бізнесу та робочі плани на «після війни» 

«Найскладніше було евакуювати з Харкова вцілілу продукцію. Наші склади постраждали від обстрілів та ударних хвиль, ми зазнали істотних збитків. Однак це ніщо у порівнянні з життям людей».

Я дуже люблю Харків, це моє рідне місто, це місце, де я почуваюся вдома. Ми плануємо будувати бізнес саме тут. Щойно стане відомо, що ми перемогли і в місті безпечно, я одразу візьму квиток і вирушу додому. Нині це моя найбільша мрія! 

Аліна Бабешко

Про внесок у наближення нашої перемоги 

Незважаючи на те що через російське вторгнення наша компанія дуже постраждала фінансово, ми не припиняли і продовжуємо допомагати ЗСУ та донатити до фондів. Крім цього, ми ТОВ, справно сплачуємо ПДВ: офіційно імпортуємо та продаємо товари, віддаючи понад 20% податків державі, — усе як належить, чисто та прозоро, чим я дуже пишаюся. 

Також, незважаючи на тимчасовий простій навесні, ми продовжували повністю виплачувати зарплати співробітникам. Ми робимо все дуже планомірно, правильно та тихо. Це наш громадянський обов’язок. Ми працюємо і намагаємося розвиватися настільки, наскільки це можливо. Допомагати стільки, наскільки ресурсу є у компанії в цей момент. 

Аліна Бабешко

Про підхід до роботи Professional Care

Ми хочемо створити ком’юніті, в якому жінки та чоловіки будуть ділитися своїми б’юті-звичками, підтримувати одне одного і просто насолоджуватися приємним спілкуванням у колі однодумців, де б вони не перебували. 

Про «виживання» у висококонкурентному середовищі та набитих «ґулях»

Б’юті-сфера дуже висококонкурентна, як і будь-яка інша. Я вважаю, щоб створити сильний бренд та утримувати позиції, дуже важливі люди та стосунки з ними. Зокрема, взаємини з постачальниками! За 8 років роботи ми зрозуміли, що адекватна реакція, питання та адекватне вирішення будь-яких ситуацій сприятимуть нормальній подальшій роботі. Взаємини з клієнтами: ми є суперклієнтоорієнтованими, для нас дуже важливо, щоб клієнт був задоволений. 

Якщо раніше я покладалася на інтуїцію, то тепер так само покладаюся на людей, які оточують мене. На команду і на всіх, з ким ми працюємо. Прислухаюся до кожного, бо мене оточують експерти у своїй справі.

Аліна Бабешко

Про ключові бізнес-звички

Робота у бізнес-середовищі навчила мене певної витримки. Я дуже емоційна людина і навіть незначну ситуацію можу «розкрутити» до неймовірної трагедії. Завдяки підприємництву я навчилася розставляти завдання за рівнем пріоритетності, ретельно аналізувати інформацію та мислити злагоджено. 

Головна порада жінкам, які мріють відкрити свій бізнес

Не бійтеся трансформацій та намагайтеся йти в ногу із часом, стежити за інноваціями у своїй сфері. Досконально розумійте портрет свого клієнта: якщо ви хочете йому щось запропонувати, важливо знати, потрібно це йому чи ні. Уявіть, що ви робитимете, як ви втілюватимете свої мрії у життя. Тому що мріяти добре, але, щоб реалізувати проєкт, потрібно йти до нього з повністю розплющеними очима та розуміти, для чого і для кого ви його робите.


Реклама

Популярні матеріали

Пампухи до Різдва: готуємо традиційну українську страву


Новорічний френч: трендовий святковий манікюр


Ювелірний дім SOVA презентує святкову колекцію прикрас, натхнену...


Читайте також
Популярні матеріали