ELLE UKRAINE спільно з брендом AISENBERG презентує колекцію з деніму, частина коштів від продажу якої піде на потреби ЗСУ. Обличчям колекції та героїнею діджитал-обкладинки ELLE стала артистка DOROFEEVA. У рамках проєкту fashion-редакторка Анастасія Білоус поговорила з Надею про нові сенси, внутрішні трансформації та, звісно ж, любов до деніму.
Останні півтора року виявили ще одну надважливу рису наших співвітчизників — об’єднуватись задля допомоги. Саме з такими намірами команда журналу ELLE UKRAINE в тандемі з українським брендом AISENBERG створила спільну колекцію, частина виторгу від якої буде перерахована на потреби Збройних Сил України. Героїня колекції, артистка DOROFEEVA, розповідає, що в роботі над майбутнім альбомом теж думає про свої дуети з артистами: «Сьогодні я обмірковую потенційні дуети як з відомими артистами, так і з молодим поколінням. Я дуже уважно спостерігаю за новими талантами, в яких наразі з’явився шанс бути почутими. Постійно стежу за цим у ТікТоk, радію, коли молоді артисти потрапляють до топчартів, і сама з задоволенням їх підтримую. Тож зараз я придивляюся й поступово складаю список тих, із ким хотіла б заспівати».
Та, власне, співачка зізнається, що і себе частково теж відчуває новою артисткою: «Війна неначе стерла всі кордони, і здається, ми всі почали з нуля. Я навіть себе сприймаю новою артисткою і насправді вважаю, що відлік моєї кар’єри розпочався саме з 2022 року». Подібні емоції Надя відчувала й перед нещодавнім туром по Україні та за кордоном: «Буду відвертою, перед ним я відчувала себе зеленою артисткою та дуже переживала. Я не знала, чого очікувати від продажу квитків, адже, по суті, всі пісні в рамках туру були випущені тільки цього року. Тобто мене знають, а мій репертуар — ні! Однак всупереч усім переживанням тур видався успішним, і ми отримали солд-аути. Хочу зазначити, сьогодні мої концерти мають зовсім інший формат: жодних перевдягань, жодних яскравих віджеїнгів або занадто веселих танців. Я роблю акцент на спілкуванні з публікою, і це дарує неймовірні емоції! Я відчула місію у своїй справі. Люди приходять на мої концерти, щоб хоч на мить відволіктися: вони прагнуть душевних пісень, уваги та спілкування. Це ніби лікувальна терапія, і сьогодні я вбачаю у ній свою місію». Навіть більше — ця місія виявилась лікувальною і для самої Наді. Співачка розповідає, що синергія із глядачем і вихід на сцену дають їй сили триматися: «Для мене робота — спосіб відчувати себе важливою та живою».
За минулі півтора року життя Наді докорінно змінилося: вона зізнається, що це вилилось для неї в шокові, болючі перетворення: «На жаль, дуже часто трансформації проходять саме через біль, однак вони завжди ведуть до внутрішнього росту. Я досі перебуваю на цій стадії, але вже відчуваю, наскільки змінилася зсередини. І це стосується абсолютно всіх сфер — особистої, музичної, навіть стилю та зовнішнього вигляду.
«По всіх пунктах я стала більш свідомою. Раніше я ніколи так глибоко не вглядалася в сенси. Я писала легкі пісні й загалом сприймала наш світ через легкість. Це дійсно невіддільна частина мене, але тепер я виливаю в тексти свої справжні емоції та реальні історії з особистого життя. Я і надалі створюю попмузику, але з правдивими сенсами».
Ці зміни помітні також і у зовнішньому вигляді. Надя стала до всього ставитись простіше і надає перевагу натуральності: «Я майже перестала фарбуватись у житті, та й для сцени обираю більш природний мейк і зачіску, ніж раніше. Мій власний гардероб тепер менш обтяжливий — я усвідомила, що можу перебутися мінімумом речей».
«Війна показала, що нам не потрібно багато, тож я дійсно прибираю все зайве і зосереджуюсь лише на основному. І це, звісно, не тільки про одяг».
Що ж до стилю, то тут Наді завжди є що розказати: за роки кар’єри вона зробила його своєю сильною стороною. «Я обожнюю одяг із самого дитинства! Пам’ятаю, як ми з мамою в Криму могли провести цілий вихідний разом на ринку та переміряти геть усе. Це був певний ритуал і наш дівочий час разом, який заклав у мене любов до чепуріння. Сьогодні речі справді дарують мені втіху: інколи мені навіть не треба щось купувати, я можу просто зайти до магазину й отримати естетичне задоволення. А тим паче якщо це магазин українського бренду — тоді я відчуваю величезну гордість! Для мене це про кохання, творчість, естетику і талант. І звісно ж, десь половину мого гардероба складають речі українських дизайнерів. Обожнюю працювати з ними, створюючи сценічні образи або ж навіть спільні колекції».
Своїми здобутками Надя охоче ділиться в соціальних мережах, а її відео в інстаграмі свідчать, що деніму в шафі Наді відведене спеціальне місце. Сьогодні ж вона носить виключно одну улюблену модель — широчезні джинси з низькою посадкою. «Я навіть маю такий сценічний образ зі штанами розміру L. Мені подобається робити верхню частину тонкою, а нижню — об’ємною. Таким чином я перетворюю свій стиль на сексуально-комфортний. По буднях, та й навіть для сцени я надаю перевагу природності, а підбори й ошатні сукні залишаю для свят і червоних хідників». Сьогодні Надя продовжує свою внутрішню роботу та намагається накопичувати якомога більше енергії, аби й надалі створювати музику, здатну лікувати й відволікати. Вона пишається бути українкою, тож, як і всі ми, вірить у світле майбутнє своєї батьківщини: «Я усвідомлюю себе частиною найкреативнішого та найталановитішого народу на землі! Українці демонструють геніальний хист — від військових тактик до неймовірних досягнень у царині моди або ж шоубізнесу. Я відчуваю, що ми всі нині переживаємо стадію величезної трансформації, яка виведе нас на якісно новий рівень».
Колекцію можна придбати онлайн на офіційному сайті бренду aisenberg-denim.com
Текст: Анастасія Білоус
Фото: Денис Маноха
Стиль: Наталія Осадча
Макіяж: Світлана Римакова
Зачіска: Данило Ружницький
Асистент фотографа: Сергій Кошкін
Менеджмент: @fashionoffice.ua