Легенда фешн-фотографії Еллен фон Унверт побудувала кар’єру на двох ключових принципах. Перший — це визнання неабияких талантів та просування кар’єри маловідомих зірок, другий — її здатність допомогти жінкам позбутися заборон на камеру.
Протягом десятиліть уродженка Франкфурта вражала мистецтво та медіа своїм типовим вольовим стилем. Про її здатність домагатися максимальної виразності від моделей ходять легенди — вона м’яко спрямовує їх таким чином, що буквально дає можливість розвинути почуття невимушеності.
Сукня, VALENTINO; туфлі, SANTONI; сережки, CHOPARD HIGH JEWELRY
Автором обкладинки нового номера українського ELLE виступила неперевершена Еллен, а головною героїнею соver story — одна з найпопулярніших дівчат сучасності Тіна Кунакі. Ми вирішили поспілкуватися з Еллен про те, як проходила зйомка, про улюблені кадри, про зміни в модній індустрії та про те, як її робота розширює права та можливості жінок.
Atelier Féau Boiseries — це місце для зйомок було таким особливим. Скажіть про нього, будь ласка, кілька слів.
Так, це місце справді особливе. Féau Boiseries працює разом із кожним дизайнером інтер’єру або декоратором над конкретним проєктом, починаючи від перших дизайнерських ідей і закінчуючи встановленням декорів на місці. Воно було засноване у 1875 році і досі працює завдяки своїй унікальній майстерності, співпрацюючи з найкращими архітекторами та установами світу.
Сукня, SYLVIO GIARDINA; аксесуар на голові, PASQUALE BONFILIO; клатч, MARINA RAPHAEL
Розкажіть, будь ласка, про художню постановку зйомки для лютневої cover story ELLE?
Головна ідея зйомки полягала в тому, щоб перетворити Тіну на Мадонну — містичну, загадкову та поетичну жінку чи навіть божество. Думаю, у нас це вийшло.
Як відбувається весь процес зйомки з моменту прибуття на знімальний майданчик до першого кадру?
Коли я приїжджаю на знімальний майданчик, зазвичай знову переглядаю мудборд, потім стиль і саме місце, щоб ми могли співставити список кадрів із зовнішнім виглядом і всіма технічними нюансами. Я також намагаюся створити таку собі сімейну атмосферу, яка залучає всю команду і спонукає їх до творчості.
Які ваші улюблені кадри зі зйомки?
Мені подобається образ Тіни з високим головним убором, де вона притискає до грудей дві білі троянди. Модель має величний вигляд, але водночас дуже м’яка.
Сукня, WEINSANTO
Як змінилася індустрія моди відтоді, як ви почали в ній працювати?
Багато що змінилося за останні роки з появою соціальних мереж: з’явилося більше свободи та можливостей для обміну контентом, але водночас із новими обмеженнями може бути важко працювати. Багато зображень, які ви бачите щодня, також сильно відрізняються від того, що було раніше. Я вважаю, що в наш час люди по-іншому ставляться до віжуалу.
Як ви вважаєте, ваша робота розширює права та можливості жінок?
Як я завжди говорю, я фотографую жінок як суб’єкт, а не як об’єкт, і завжди намагаюся мати реальний зв’язок із талантами, яких фотографую. Таким чином я можу думати, що процес розширює можливості. Також багато жінок говорять те, що робить мене щасливою і надає мені сили.
Сукня, LARUICCI; прикраси, BVLGARI
Ви якось сказали: «Мої жінки пишаються своєю жіночністю». Розкажіть нам про це, чому ви так думаєте?
Мені подобається фотографувати жінок, які приймають себе такими, які вони є, і які не соромляться показувати це, навіть якщо йдеться про їхню крихкість або вразливість.
Зйомка
Photo: Ellen von Unwerth
Talent: Tina Kunakey
Style: Veronica Bergamini
Concept: Danilo Venturi
Make-up: Anna Sadamori
Hair: Olivier Henry
Manucurist: Adrienne Soter
Set design: Tristan Tilagone
Production: Anna la Germaine x Fashion Politique, Clara Rea
Postproduction: Aurore de Bettignies
Production assistants: Daryna Mishchuk, Matthieu Perdrizet
Assistants photographer: Noemie Defever, Nominoe Queinnec, Fred Barlet, Jérôme Vivet
Assistant stylist: Elvis Keda Chen
Location: Atelier Féau Boiseries in Paris @feauboiseries
Special thanks: to Jean-Marc Mondele