Усе про створення найбажаніших суконь: інтерв’ю з дизайнеркою бренду Balykina Аліною Баликіною

Ексклюзивно для ELLE.UA

У світі моди є речі, які не потрібно додатково представляти — крій і дизайн говорять самі за себе. Сукні та корсети від бренду BALYKINA саме такі. Вони стали найупізнаванішими та найбажанішими не тільки серед українських, а й серед зарубіжних модниць: їх обирають для найпрестижніших червоних хідників, розкішних престурів люксових конгломерацій, весільних церемоній і романтичних пропозицій. Архітектурний крій, позачасові силуети та драматизм у дусі третього тисячоліття роблять кожен виріб цього бренду справжнім артоб’єктом. Ми поспілкувалися з дизайнеркою Аліною Баликіною, щоб дізнатися більше про процес створення культових суконь, її особисте життя та робочий графік, а також про запуск нової лінійки, над яким команда працювала з особливим трепетом.

Аліна Баликіна

Почати наше інтерв’ю хочеться з новини, яку ви нам довірили. Розкажіть, чим зараз живе Аліна Баликіна, засновниця і дизайнерка бренду BALYKINA?

Останній рік я балансую між роботою і родиною. До бренду зараз прикуто багато уваги, і ми почали активно зростати. Тим не менш для мене дуже важлива рутина, час із чоловіком та донькою. Нещодавно ми дізналися, що я при надії і скоро в нас буде ще одна донечка. Це, а також моя увага до дитячих фондів та історій маленьких героїв надихнули мене на новий етап у творчості, і я відчула бажання масштабувати свою діяльність. Так зародилася ідея створити нову дитячу лінійку Miss Balykina та передавати відсоток з продажу на благодійність.

Робота над лінійкою була дуже складною в плані менеджменту, виробництва й інвестицій, тому що це зовсім нова для мене та команди ніша. Звісно, були сумніви, чи це взагалі на часі. Але коли ми дізналися про вагітність, сприйняли це як знак.

Мушу сказати, що з появою свого первістка, доньки Марії, я почала пізнавати нові грані жіночності. В такому юному віці ще немає обмежень, стереотипів, вимог від оточення — всього, з чим жінка стикається на пізніших етапах становлення. Думаю, що юне покоління може багато чим надихнути нас, вже дорослих жінок.

For the big moments of little divas, coming soon…

Які чудові новини, вітаємо всією редакцією! Думаю, нашим читачам буде цікаво дізнатися про те, як ви починали свій бізнес. В основі ДНК бренду BALYKINA закладена естетика старого Голлівуду. Чому саме вона та чи надихалися ви якоюсь конкретною жінкою/фільмом? 

Я надихаюся фільмами та кіноіндустрією в цілому, тому що це мій бекграунд. До 20 років я планувала повʼязати з кіно своє життя, маю відповідну освіту та досвід роботи за лаштунками. З дитинства багато читала про життя режисерів, акторів, романи про кіномистецтво. Я абсолютний візуал, тому кіно — це для мене мова, яку я розумію та відчуваю, і думаю, що точно змогла б побудувати кар’єру в цій сфері. Але коли я створила свою першу сукню, то зрозуміла, чим я насправді повинна займатися. 




BALYKINA RESORT 2024

Героїня BALYKINА — яка вона? 

Вона може бути такою, як їй самій хочеться. Адже вона цінує себе і свою внутрішню свободу. Її життя — це акт чистої творчості. Але кожен свій вибір вона робить із глибинним почуттям гідності. Що робить її красивою не тільки ззовні.


BALYKINA RESORT 2024

Сьогодні сукня від BALYKINA стала обов’язковою частиною вішлістів багатьох дівчат. Що саме робить її такою привабливою? 

Я думаю, це перш за все стан, який ця сукня дарує. Той самий, про який я говорила вище. Але, звісно, крій та ідеальна посадка також творять магію.

Ваш одяг вже встиг завоювати прихильність багатьох інфлюенсерів. Кого ще ви мрієте побачити у своїх дизайнах?

Талановитих, вільних, амбітних та сміливих. До прикладу, прагну побачити свою сукню на Зендеї Коулман.

Як виглядає ваш день як дизайнерки? Що є найкращим джерелом енергії й допомагає перезавантажитися

Навіть якщо більшу частину часу я віддаю роботі над колекціями, мене приваблюють й інші проєкти, якими я паралельно займаюся. Я працюю не зупиняючись, дизайн — це нескінченний процес пошуку, пізнання, створення та переосмислення. Іноді сенси або ідеї знаходять мене в найбуденніших справах, тому зараз у мене немає чіткого графіку роботи. До того ж я поєдную свою дизайнерську діяльність з материнством. Тому найбільший ресурс зараз знаходжу у створенні «естетики буденності» навколо себе. Це моя медитація.

Яким ви бачите вашого ідеального співробітника?  

Як на мене, найважливіше — це метч цінностей. Професійні здібності та навички комунікації теж дуже важливі, але робота не буде приносити задоволення і результатів, якщо на рівні ключових цінностей бізнес і команда не збігаються.

Також важливе бачення й правильні цілі для того, щоб всі мали напрямок руху. Ну а далі — це вже менеджмент, над яким насправді треба працювати постійно.

Яким ви бачите майбутнє бренду? Які нові проєкти або напрями плануєте розвивати в найближчі роки? 

Наразі ми перебуваємо на етапі швидкого зростання, тому плани реалізуються з космічною швидкістю. Головною ціллю на найближчий рік є масштабування на міжнародному ринку та презентація дитячої лінії бренду.


Реклама

Популярні матеріали

Чорна п’ятниця: які знижки пропонують українські модні бренди...


Які шуби носити цієї зими: стильні ідеї з подіумів та пропозиції...


Історії десяти жінок, що відкрили власний бізнес під час війни...


Читайте також
Популярні матеріали