«На складі в країні-агресорі залишився наш товар на суму понад 500 000 доларів», — засновниці бренду Sister’s Aroma

Про новий Ocean Friendly-продукт та роботу під час війни

Beauty-редакторка ELLE.UA Олена Бабіцька поспілкувалася з двома сестрами, self made woman та засновницями українського бренду Sister’s Aroma Юлею та Дашею про новий, повністю безпечний для океану та шкіри сонцезахисний крем і про припинення роботи з Росією.

Нещодавно у вас вийшов новий продукт — SPF-крем для обличчя. Що спонукало вас поповнити список продуктів сонцезахисним засобом?

Ми дуже давно хотіли випустити SPF, тому що ми створюємо лише ті продукти, якими користуємося самі в щоденній beauty-рутині. Сьогодні вже всі засвоїли, що сонцезахисний крем — обов’язковий елемент догляду щодня, незалежно від сезону.

Хочу також відзначити, що SPF-крем неможливо поки що зробити в Україні (сподіваюся, незабаром буде така можливість): у нас просто немає такого обладнання, потрібних технологій, тому наш продукт створюють у Кореї.

Хочеться також відзначити, що ми спеціально вибрали саме SPF з фактором захисту 30. Це важливо: річ у тому, що серйозний американський науковий сайт з дослідження раку шкіри опублікував результати експерименту, який довів, що SPF 30 захищає від UV-променів на 97 відсотків, SPF 50 — на 98 відсотків, SPF 100 — на 99 відсотків. Тобто це дуже незначна різниця.

Чи є плани розширювати лінійку SPF?

Так, ми маємо плани розширювати лінійку. Наприклад, у Європі дуже розвинена культура використання SPF у щоденній рутині догляду кожної дівчини: є креми і тональні основи з SPF. В Україні трохи інакше і зараз тільки стала прищеплюватися культура захисту шкіри від сонця — нарешті ми починаємо використовувати сонцезахисний крем не лише на пляжі, а й у повсякденному житті. Це дуже правильно, тому нині ми створюємо флюїд з тоном, акцент у якому зробимо на мерехтливих частинках та SPF у складі.

Це буде наш напрямок Make up — No make up, тому що ми з Юлею не любимо яскравий макіяж і завжди виступаємо за природний beauty look. Ось чому цей флюїд відрізнятиметься дуже легкою текстурою та здатністю підлаштовуватися під тон та колір шкіри. Крім того, флюїд буде створювати легке гарне мерехтіння, але найголовніше — це ефект випещеної, здорової та відпочилої шкіри.

Які виникли складнощі у створенні новинки у воєнний час?

Ми створювали SPF не у воєнний час. Ми розпочали розробку близько року тому: як правило, цей процес займає 9-10 місяців від ідеї до реалізації. Тож, коли почалася війна, у нас уже був продукт на етапі завершення, і тому головні складнощі в цей непростий час виникли здебільшого з транспортуванням та валютними операціями.

Але взагалі створити ефективний сонцезахисний крем — це дуже непросте завдання. Якщо, наприклад, ми говоримо про крем для догляду, то в нього потрібно просто додати деякі компоненти і «скласти» формулу, а сонцезахист — це дуже делікатна, «тонка» матерія. Потрібно закласти дуже багато часу, грошей на тести, дослідження тощо.

У вашого крему статус Ocean Friendly. Які компоненти зазвичай завдають найбільшої шкоди морським мешканцям і як вам вдалося уникнути їх використання?

Ми дуже пишаємося тим, що наш крем Ocean Friendly — це був один із ключових пунктів у розробці продукту. Наш SPF-крем не містить компонентів, які завдають шкоди морському середовищу відповідно до офіційного списку шкідливих компонентів HEL. Перевірити його можна тут.

Відповідаючи на запитання, як нам вдалося уникнути їх використання, скажу так: хто шукає, той завжди знайде. Це був наш топзапит до фабрик: крем повинен повністю відповідати нашій філософії, бути екологічним. Таким чином, ми тестували різні формули, поки не знайшли ідеальну.

Ми працюємо з корейськими виробниками, а вони дуже вимогливі до створення продукту: формула має бути максимально чистою та не тестуватися на тваринах.

Чи складніше (витратніше за ресурсами) створити сонцезахисний крем, який не тільки захищає від ультрафіолету, але й доглядає шкіру?

Так, створити сонцезахисний крем набагато складніше. По-перше, це дорожча розробка. По-друге, витрати на склад, якщо у формулі є компоненти для догляду, одразу ж зростають.

Розкажіть про особливості нового крему, якими ви пишаєтеся найбільше.

Для Юлі одним з головних пунктів був сяючий фініш після нанесення та ефект природного сяйва, а для Даші важливішим було глибоке зволоження шкіри. Тому в одному продукті поєднані топові вимоги, які висувають до сонцезахисного крему більшість дівчат.

Які компоненти ви додали для щоденного покращення якості шкіри?

Ніацинамід у складі допомагає зволожити шкіру та звузити пори, відновлює захисний бар’єр та вирівнює тон обличчя. Вітамін Е виконує роль потужного антиоксиданту, допомагає уповільнити процеси фотостаріння та захищає шкіру від HEV-випромінювання (синього світла гаджетів) протягом дня. Аденозин у формулі збільшує вироблення колагену та еластину в шкірі, пом’якшує, підтягує та відновлює її після активного сонячного впливу. Рослинні екстракти та олії заспокоюють, живлять і служать зволожувальними факторами.

У яких країнах можна придбати новинку?

Наразі старт продажів відбувся лише в Україні, але незабаром — десь за місяць — під час офіційного виходу бренду на європейський ринок ми також представимо там наш SPF-крем.

При цьому ми також відправляємо наші продукти з України до Європи, тому ви можете замовити їх просто зараз, де б ви не перебували.

Розкажіть, з якими складнощами ви зіткнулися під час виходу з ринку Росії? Чи могли б ви детально пояснити, що сталося і що відбувається зараз?

24 лютого, коли Росія вторглася до України, ми повністю припинили співпрацю із цією країною. Ми розірвали всі договори з партнерами і не здійснили жодного продажу, незважаючи на те що на території країни-агресора у нас досі перебувають величезні залишки продукту, які неможливо повернути назад і перевезти до якоїсь третьої країни.

На складі у країні-агресорі залишився наш товар на суму понад 500 000 доларів. Зараз ми шукаємо рішення, як забрати його звідти. Ми від початку розуміли, що можемо і не забрати товар з Росії, але готові були втратити ці гроші.

Ще одна партія нашої нової продукції, близько тонни, на початку війни зникла зі складу в Харкові. Через деякий час ми дізналися, що товар опинився на території російського Бєлгорода. Люди, які його вкрали, намагалися продати продукцію нашим партнерам, наприклад, у Молдові.

Ми зазнали великих втрат, але, незважаючи на це, не зробили після цієї дати жодної фінансової операції на території Росії. Я знаю, що наші колишні партнери, які співпрацювали з нами, якийсь час розпродували залишки нашого продукту та свої склади.


Реклама

Популярні матеріали

Образ дня: Мадонна показує, як носити трендову шубу від...


Святковий wishlist популярних українських візажисток


7 образів в етностилі, які вам варто повторити цього Різдва...


Читайте також
Популярні матеріали