«Кожен наш ескіз — це наш голос та спосіб нагадувати світові про війну», — Наташа Каменська та Марія Гаврилюк

Засновниці Gunia Project розповідають про організацію роботи бренду та подальші перспективи розвитку в умовах нової реальності 

Українська мода сьогодні є одним з потужних рупорів нашого народу в світі, а українські дизайнери — його голосами. Fashion-редакторка ELLE Анастасія Білоус спілкується з головними гравцями ринку, які сьогодні мають змогу говорити з усім світом від імені made in Ukraine. У рамках цілого циклу матеріалів «Модний рупор народу» ми розповідатимемо про українські бренди, які не тільки продовжують працювати на благо країни, а й докладають чималих зусиль до боротьби на культурному фронті. 

Наші сьогоднішні героїні — Наташа Каменська та Марія Гаврилюк, засновниці Gunia Project. 

Про роботу бренду сьогодні

Війна змінила життя кожного українця, і ми з усіх сил намагаємося повернути його. Реальність Gunia Project також змінилася. Наша команда розкидана по різних містах та країнах, тому ми опановуємо роботу у форматі онлайн. Що стосується логістики та постачання — тут також багато складнощів. З України не можна платити у валюті, тому це створює перепони в імпорті та експорті  продукції. Проте, попри важкий період життя, ми відкрили наш шоурум у Києві та відновили роботу виробництва. Кожен день ми намагаємося по-іншому подивитися на себе та свій бізнес, а головне, ми впевнені: те, що ми зараз робимо, — правильне рішення.

Про виробництво

Коли почалася повномасштабна війна, все зупинилося. Ми були розгублені, звичайно, думати про запуск виробництва в Києві не було змоги. Для того щоб зберегти бізнес, зберегти заробітні плати нашим працівникам, ми почали шукати, де ми могли б виробляти нашу продукцію. Коли в Києві стало більш-менш безпечно, ми вирішили відкрити виробництво там. Звичайно, ми не наполягали, щоб люди виходили на роботу, бо розуміли, що кожен по-своєму переживає події, але наші працівники підтримали нас і були готові повернутися. Gunia Project — це бренд, наповнений українською культурою та творчістю наших майстрів, які роблять кожен виріб унікальним. Ми не готові це змінювати. Дуже важливо зберігати виробництво в Україні, таким чином підтримуючи економіку країни та наших працівників. 

Якщо перед нами стоятиме вибір, де працювати, і буде шанс обрати Україну — вибір очевидний. 

Виробництво гутного скла, виробів з дерева та лози, виробництво шуб-гунь розміщені на заході України. Тому, коли ми відчули, що наші майстри готові працювати, ми знову взялися за створення улюблених продуктів.

Про шляхи продажів

Наша основна мета — розповідати світові про українську культуру та творчість. Ми відчуваємо, що це місія Gunia, тому використовуємо всі можливості, щоб іноземці побачили та відчули талант наших майстрів. Gunia Project бере участь у благодійних pop-up stores, ми особисто розповідаємо про натхнення та мистецтво. Онлайн-продажі також активно діють на сайті бренду, а 10% від кожного ми направляємо на підтримку нашої армії.

Про попит серед іноземців

На нашу думку, речі made in Ukraine надихають світову спільноту. Звичайно, події не залишають людей байдужими, і це те, що зараз привертає найбільше уваги. Проте, коли люди беруть наш виріб у руки, емоції змінюються. Ми бачимо захоплення якістю та ідеєю. Люди запитують, що нас надихнуло на дизайн або що для нас означає той чи інший візерунок. Ми надихаємося нашою культурою, традиціями, експедиціями, які відкривали нам нових майстрів. Ми пишаємося своєю глибокою історією і кожного разу використовуємо можливості, щоб розповісти про талановитих людей України.

Про нові перспективи

У перший місяць повномасштабної війни ми не могли думати про творчість, але згодом відчули, що хочемо відновити роботу, тому що наші колекції — це наш голос. Саме через них ми можемо розповідати нашу історію, свої враження від подій, ділитися своїми емоціями. Це було непросто зробити, але ми відчули, що маємо силу розповідати світові про українську культуру. Саме після цього народилася наша колекція Freedom, у якій ми хотіли передати надію на світле майбутнє України.

Про роль модної індустрії у світовому порядку денному

Мода, як і будь-яка креативна індустрія, рефлексує на політичні події та зовнішні обставини. Відповідно, в дизайнерів з усього світу з’являються ці наративи у їхніх витворах мистецтва. Це спосіб заглиблювати та передавати відчуття іншим людям, це ще один спосіб комунікації дизайнера. Саме через таку призму світова аудиторія може відчути точку зору митця, його негативні емоції та внутрішні переживання.


Реклама

Популярні матеріали

Українська кухня: веганські рецепти на сніданок, обід і вечерю...


Чай із кульбаби: корисні властивості, правила приймання та...


Old money — естетика, яка ніколи не вийде з моди: складаємо образи...


Читайте також
Популярні матеріали