«‎Символізм прикрас TRIP:TYCH — це натхнення природою і дослідження людської сутності»‎, — Анна Гончарова

Засновниця та креативна директорка бренду прикрас і парфумерії TRIP:TYCH про шлях до створення бренду, пошуки незвичних ароматів і символізм, закладений у прикраси 

Як ти придумала TRIP:TYCH?
Ідея бренду перегукується з філософією «сродної праці» Григорія Сковороди, яку ми вивчали ще в початковій школі. Хто ти? Чим хочеш займатися? Для чого живеш? Таке моє щире прагнення знайти себе і привело до створення TRIP:TYCH. Бренд — це і моя особиста подорож. 

Анна Гончарова

Чому ти обрала саме нішеву парфумерію? І як прийшла ідея поєднати її з прикрасами? 

Мені хотілось створити щось нове, і я побачила перспективу в ніші парфумів: відчула, що саме тут зможу сказати щось своє. Спершу мене поглинула саме ця ідея, а вже згодом додались прикраси. Взагалі поєднання прикрас і парфумів не є новим. Якщо зазирнути в архіви шістдесятих-сімдесятих років, можна знайти безліч розкішних прикрас із твердими парфумами всередині. Свій початок ця історія бере ще з часів Стародавнього Єгипту, проте відтак ця ніша поступово зникала й поступилась місцем спиртовим парфумам — на мій погляд, з практичних і комерційних причин. Тож я переконана, що розкіш і природа — це ідеальне поєднання.

Розкажи про символізм у бренді. Які сенси ти закладаєш у форму ваших прикрас?
Триптих означає три: число, яке має глибоке значення у мистецтві, філософії, релігії, нумерології та природі. Три — це Ієронім Босх, який писав триптих. Особливо раджу постояти хоча б годину перед його шедевром під назвою «Сад земних насолод»: саме після цієї картини виникла назва бренду. І тут йдеться не лише про три частини, а про життя і великий символізм, який закладено у триптих. Три — це народження, життя і баланс. Баланс — це такий стан, коли ти більше не боїшся фізичної смерті, бо знайшов свою гармонію, живеш і перероджуєшся. І в кожного цей баланс свій. Три — це цикл. Перша частина TRIP:TYCH — це trip, подорож. Як фізична, так і метафорична. NENUPHAR — народження, жіноча енергія (Їнь), циклічність. TURRITELLA — життя, розвиток, самопізнання, чоловіча енергія (Ян). BERGAMOT — баланс, цілісність, гармонія.

Як ти знаходиш формули для ароматів?
Я не парфумер і не створюю формул. Для цього я співпрацюю зі спеціалістами, хоча, звісно, за декілька років існування бренду здобула базові навички самостійно. Проте перш за все я креативна директорка і зараз активно розвиваюсь саме в дизайні прикрас. Спершу я уявляю ідею та емоцію, яку хочу передати. Моя роль полягає у створенні концепції, філософії, дизайну та візуальної комунікації. А вже далі я звертаюся до фахівців, які втілюють це все в життя.  Що ж до ароматів, то кожен елемент у них – це певний асоціативний ряд з мого досвіду або спогадів. Наприклад, в колекції NENUPHAR присутня сильна нота сирої землі. Це моя особиста асоціація з дитинством, яке я проводила у бабусі в селі. Цей запах сирої землі був завжди присутнім біля бабусиної хати або ж під час стрибків з канатки у річку. Такі прості теплі спогади повертають мене у дитинство і, думаю, відгукуються багатьом людям. Тож формула наших ароматів — це завжди особисті спогади, натхнення природою і пережитим досвідом. 

А який твій улюблений аромат? 

Наразі це бергамот — третій елемент TRIP:TYCH, адже він про баланс і його пошуки в собі. Однак я користуюсь ароматами бренду залежно від свого стану. Якщо прагну повернутись до себе, звертаюсь до NENUPHAR, якщо ж проходжу певну трансформацію, користуюсь TURITELLA. 

Нещодавно ви розширили лінію прикрас після першої колекції NENUPHAR. Як ви самі характеризуєте TRIP:TYCH? Це симбіоз ювелірної справи та нішевої парфумерії? Чи плануєте ви, наприклад, розмежовувати ці напрямки?

Спочатку аромат був головним полем досліджень, тож акцент ми робили саме на ньому. Зараз у центрі уваги — форма, її вивчення й експерименти, тому наразі більше фокусу TRIP:TYCH саме на прикрасах. А вже далі буде баланс :)

Колекція прикрас NENUPHAR

А розкажи більше про процес створення розширеної лінії прикрас NENUPHAR.

Всі колекція побудована на одній і тій самій формі білої лілії, яка була першим елементом TRIP:TYCH. У колекції навмисно закладена історія експерименту та дослідження однієї й тієї самої форми, бо мені цікаво, наскільки цей процес може бути безкінечним. 


Хто є клієнтами TRIP:TYCH? 

Це люди, яким близька історія, сутність і філософія TRIP:TYCH. І, звісно, це візуальні естети. А ще я б сказала, що це люди, які відчувають глибину наших сенсів і задаються у житті екзистенційними питаннями.


Реклама

Популярні матеріали

Вибір тижня: стильні новинки на весну-2025 від українських...


4 завжди актуальні моделі взуття, які знадобляться в гардеробі...


Мініспідниця — мастхев у весняному гардеробі: яку модель обрати на...


Читайте також
Популярні матеріали