Дженніфер Лопес вийшла заміж у сукні українського бренду

Приголомшливий образ

Дженніфер Лопес презентувала новий кліп на пісню Can`t Get Enough, у якому 54-річна співачка зʼявляється у весільній сукні українського бренду FROLOV. Пісня увійде до першого за 10 років альбому зірки This Is Me... Now, прем`єра якого відбудеться вже 16 лютого.

Біла корсетна сукня з характерними для бренду вирізами у формі сердець вперше була представлена цього року в колекції FROLOV сезону осінь-зима — 2023/24 під час Тижня моди в Лондоні. 

«Я завжди мріяв одягнути Дженніфер Лопес у сукню FROLOV. Але одночасно дуже хотілося, щоб для цього був якийсь особливий привід, особливий момент. У це складно повірити, проте зрештою так і сталося», — зізнається засновник та креативний директор FROLOV Іван Фролов.

Сукня була зарезервована стилістами Джей Ло одразу ж після показу Song to Song на Тижні моди у Лондоні. 

«Сукня для Дженніфер унікальна, вона досі існує в єдиному екземплярі, має два знакові вирізи FROLOV у формі серця та оздоблена великою кількістю ручної вишивки кристалами», — додає дизайнер.

Одяг від українських брендів уже давно вийшов за межі батьківщини та прикрашає гардероби світових зірок. Бейонсе, Кендалл Дженнер, Белла і Джіджі Хадід, Дуа Ліпа, Гейлі Бібер, Роузі Гантінгтон-Вайтлі, Ріта Ора, Кая Гербер, Мадонна — усі вони вже оцінили українські креатив і якість. Про 10 найкращих образів світових знаменитостей від українських брендів читайте у нашому матеріалі за посиланням.


Реклама

Популярні матеріали

Вибір тижня: найстильніші вбрання та аксесуари на зиму в нових...


«Аптечка першої ментальної допомоги»: картки для саморефлексії...


Fashion Talk: 15 питань Ользі Галушці про улюблені бренди...


Читайте також
Популярні матеріали