Як бренд Kérastase змінює екологію планети: розповідають експертки

Чому використовувати рефіли не тільки модно, але й вигідно та корисно

Мінімізація баночок на поличці у ванній — один із ключових трендів індустрії, який не втрачає позицій уже кілька років поспіль. А що як піти ще далі та зробити ставку на замінні блоки й можливість повторного наповнення улюблених флаконів і водночас не відмовляти собі в атмосфері естетики та розкоші?

рефіли це

Beauty-редакторка ELLE.UA Олена Медвінська поспілкувалася про вплив наших щоденних haircare-ритуалів на стан екології та здоров’я з трьома експертками у сфері краси з компанії «L`Oréal Україна»: бренд-менеджеркою Kérastase в Україні Аліною Вондрак, національною тренеркою Kérastase в Україні Єлизаветою Охналь та топстилісткою Kika-Style, технологинею бренду Kérastase Анною Костромицькою.

екологія планети 2025

Єлизавета Охналь, Анна Костромицька, Аліна Вондрак

Як бренд Kérastase змінює екологію планети: розповідають експертки

Бренд-менеджерка Kérastase в Україні Аліна Вондрак

Які продукти сьогодні випускаються у форматі рефілів?

Ми запустили рефіл-продукти восени минулого року, тому я не можу назвати їх новинками. Проте новинкою для нас є саме рефіл-формат, в якому представлені чотири шампуні з найулюбленіших гам наших клієнтів: Blond Absolu, Nutritive, Densifique та Genesis. Також ми оновили всі наявні в асортименті олійки для волосся і, звісно ж, нашу золоту легенду Elixir Ultime — відтепер усі вони можуть похвалитися пакованням із можливістю повторного наповнення.

Ми впевнено продовжуємо історію сталого розвитку, віртуозно поєднуємо екологічність із розкішшю. Наприклад, великі шампуні (500 мл) в новому форматі (рефіл) сьогодні містять на 82% менше пластику в порівнянні з двома звичними пакованнями по 250 мл. Вони виготовляються на виробництві з замкненим циклом використання води. 

керастас купити

Таким чином, філософія сталого розвитку прослідковується від самого початку виробництва до реалізації кінцевому споживачу. Ми хочемо, щоб наші покупці також були дотичні до розвитку бренду та його цінностей.

Розкажіть про рефіл-бестселери, які вже встигли полюбитися покупцям найбільше.

Оскільки всі наші засоби досить персоналізовані та зорієнтовані на закриття будь-яких потреб клієнта, я не можу виділити улюбленців. Але якщо казати про олійки, улюбленим продуктом залишається наша легендарна Elixir Ultime. Я просто обожнюю її! Вона для мене є уособленням усього бренду Kérastase — це той самий фінішний wow-ефект у вигляді неперевершеного сяяння та блиску, до якого так прагнуть наші клієнтки. Це ідеальне завершення будь-якого ритуалу догляду за волоссям!

Аліна Вондрак Керастас

Який ваш улюблений beauty-продукт у форматі рефілу?

Ніколи не вгадаєте! (Сміється.) Це олійка Elixir Ultime. Якщо ж казати про шампуні, я зазвичай користуюся засобами з колекції Blond Absolu, але, оскільки скоро стартує «сезон випадіння» — осінь, буду використовувати гаму Genesis. 

Чи планується розширення асортименту професійних засобів у рефілах?

Так. Ми спостерігаємо, що минулого року рефіли були трендом, а сьогодні вони стають нормою нашого повсякденного життя. Ми намагаємось донести цінності бренду клієнтам, і вони із задоволенням розділяють екологічну турботу про планету. Також ми надаємо клієнтам максимально вигідний та суперзручний формат улюблених haircare-засобів.

Тому ми однозначно будемо розширювати такий формат для засобів з улюблених гам. 

олія для волосся

Як ви бачите майбутнє індустрії: повністю без пакування, формат багаторазових банок або щось ще більш інноваційне?

Якщо спробувати уявити утопію, яка, в принципі, цілком реальна, це будуть refill station у салонах, де можна замінити флакон та визначити необхідну кількість продукту для «дозаправки». Це можливість для кожного з нас бути частиною чогось більшого та піклуватися про планету, не відмовляючись від розкоші та естетики. 

Ще один з цікавих форматів, який би я дуже хотіла побачити, — персоналізоване багаторазове пакування для наших клієнтів. Сьогодні ми спостерігаємо тренд на мінімізацію кількості баночок у ванній кімнаті: все для того, щоб створити гарну картинку для контенту і для демонстрації beauty-рутини. Ось чому персоналізація засобів (брендування, ім’я власника на флаконах) і багаторазове пакування — наприклад, керамічне — просто приречені на успіх. Також у цій концепції присутня емоційна складова, а це дуже важливо для Kérastase.

рефіли до косметики

Чи є продукт, який ви ніколи не стали б використовувати в рефіл-форматі?

Я думаю, рефіл-формат неможливий для продуктів із формулою або інгредієнтами, які потребують певного паковання. Але сьогодні майже немає бар’єрів в інноваціях, тому ми в Kérastase приймаємо ці виклики та готові й надалі створювати продукти, які відповідають філософії сталої розкоші та екологічності. 

рефіли шампунь

Національна тренерка Kérastase в Україні Єлизавета Охналь

Які переваги зробили формат рефілів максимально зручним для майстрів?

Якщо ми розмовляємо про рефіли в контексті салонного бізнесу, варто знати, що наші стилісти використовують у роботі технічні формати засобів, паковання яких вироблені з переробленого і перероблюваного пластику, проте не є перезаповнюваними. 

Перезаповнювані формати, до яких наразі відносяться шампуні-ванни з рефілами (паучами або дойпаками, як ми їх ще називаємо) та наші легендарні олійки, створені для фінального споживача. Саме ці формати пропонує стиліст клієнтам для домашнього догляду.

новини бьюті індустрії

Але компанія L`Oréal цікава не лише своїми рефілами, тому що це не перша інновація в контексті сталого розвитку. Так, з 2015 року завод в іспанському Бургосі — один із тих, де виробляється продукція бренду Kérastase, — став першим вуглецево-нейтральним серед виробництв групи L`Oréal. Також цей завод працює як виробництво закритого циклу — тобто використовує тільки відновлювані джерела енергії. Складно передати всю важливість цього кроку для збереження чистої води та зменшення викидів вуглецю. 

Якщо повернутися до стилістів і споживачів, вони теж можуть стати дотичними до збереження екосистеми планети. Хочу підкреслити, що екологічними є не лише наші формати та паковання — екологічними стають і наші формули. Так, у 2024 році в ході реновації зіркового продукту нашого портфоліо — олійки Elixir Ultime, яка стала першою перезаповнюваною олійкою, — ми змінили формулу: силікони у складі замінили більш легкими. Силікони з попередніх формул мали здатність до біоакумуляції, тобто при змиванні вони накопичувалися на трубах та поступово руйнували їх. Насправді цю особливість помічали саме споживачі в Європі — через певні відмінності у технологіях каналізаційних систем. 

Єлизавета охналь керастас

Сьогодні силікони у складі летучі, а споживач відчуває їх як більш легку формулу та підвищений комфорт під час нанесення. А природа точно подякує нам за таку реновацію. 

Чи дійсно майстрам вигідно обирати для роботи саме рефіл-продукти?

Я впевнена, що дуже вигідно. Судіть самі: майстри Kérastase — це top of the top в індустрії, які працюють у найкращих салонах і взаємодіють із найвибагливішою авдиторією. Від них дуже багато вимагають, і робити модні стрижки та укладки вже недостатньо. Наші майстри мають бути й ерудованими, й освіченими та надавати розкішний люкс-сервіс. При цьому екосвідомість і сталий розвиток — теми, які є трендовими та актуальними в сучасному світі, і жодна освічена людина не може існувати поза ними. 

тренди краси 2025

Коли наші майстри надають консультацію та розповідають не лише про те, як продукти приємно пахнуть і надають блиск волоссю, а ще й про те, як їх використання у форматі рефілу допомагає суттєво зекономити використання пластику та скла, — вони будують взаємини найвищого рівня з клієнтом. 

Тому рефіли — це не лише про зменшення використання матеріалів, мінімізацію викидів CO2, а й про налагодження міцних і довготривалих стосунків між стилістом і клієнтом. Причому для нового покоління споживачів екосвідомість бренду часто стає вирішальною під час вибору стиліста. Ви можете звернути увагу, що сьогодні шопери, пакети, листівки вже створюють із переробленого листя. В нашій групі ви також можете знайти використання таких матеріалів, і, як на мене, це не просто тренд, який з’явився і з часом мине, — це формування нового рівня усвідомленості й серед клієнтів, і серед стилістів, і серед партнерів, і серед брендів. 

Завдяки чому рефіл-продукти вважаються чудовим рішенням для покращення стану екології?

Вже є відкриті дослідження про пластик та мікропластик, від яких день за днем погіршується стан навколишнього середовища і здоров’я живих істот: вчені знаходять мікропластик у шлунках пінгвінів та у мозку новонароджених дітей. Нейробіологи взагалі кажуть, що саме мікропластик може провокувати розлади аутичного спектра. 

В контексті актуальності цих історій я вважаю надважливим максимально скоротити, а за можливості взагалі уникати використання цих шкідливих матеріалів. 

З кожним рефілом ми прагнемо саме до цього: так, нові флакони наших легендарних олійок створені з більш міцного скла для подовження терміну використання, а замість фарби застосовано шовкографічний друк. Пляшечка виготовлена на 30% з переробленого скла, а безпосередньо рефіл для олійки на 95% створено з переробленого пластику. Також завдяки використанню перероблюваного пластику в компанії немає потреби створювати обіг нового і нового пластику. 

тренди 2025

Топстилістка Kika-Style, технологиня бренду Kérastase Анна Костромицька

Назвіть 5 найчастіших запитів від клієнтів салону.

Стрижка, укладка, а за останні роки суттєво збільшився запит на догляд за шкірою голови та волоссям. Звісно, стилісту набагато комфортніше і простіше працювати з доглянутим волоссям. Також часто записуються саме на діагностику шкіри голови. Ну і, звісно, запити на вирівнювання волосся та хімічну завивку теж є, але їх стає дедалі  менше.

тренди краси літо 2025 рік

Які саме продукти ви використовуєте в салоні у форматі рефілу?

Олійки, а особливо улюбленицю усіх дівчат Elixir Ultime — багатофункціональний продукт, який можна використовувати як термозахист на вологе волосся перед сушкою феном, як фініш на сухе волосся для розгладжування кінчиків, приборкання неслухняних прядок, додавання блиску та захисту від вологої погоди. 

Заміна рефілу дуже зручна, зрозуміла та стає особливим ритуалом і для майстра, і для клієнта. 

тренди краси літо 2025

Окрім цього, для домашнього догляду я рекомендую шампуні-ванни у форматі рефілу. Деякі клієнти взагалі купують лише рефіли, щоб мінімізувати кількість пластику у своєму щоденному житті. До речі, рефіли олійок чудово підходять для подорожей завдяки легкості, зручності та безпечності через відсутність скла у пакованні.

тренди краси літо 2025 року

Використання рефілів — це тренд чи це дійсно вигідно та зручно?

Для когось це може бути трендом, для когось — нормою повсякденного життя. Але сьогодні представники покоління Z приймають рішення про покупку beauty-засобів, якщо вони не тестуються на тваринах, сприяють економії та відповідають філософії екологічної свідомості. Наші продукти саме такі. Наприклад, для тестування своїх формул компанія L`Oreal розробила унікальну штучну шкіру. 

Всі інші клієнти також із цікавістю реагують на рефіли, коли чують, що є довговічне скло (флакон) і можливість його наповнювати, та ще й економити водночас. 

краса тренди краси літо 2025

Наскільки зручно й економічно для стиліста та клієнта використовувати рефіли порівняно зі звичайною упаковкою?

Дуже зручно, це майже інтуїтивний процес. Я впевнена, що замінити рефіл зможе навіть дитина.  


Реклама

Популярні матеріали

Історія моди: за що ми любимо Іва Сен-Лорана


Париж, Сартр та перше кохання: як дорослішала Сімона де Бовуар...


Що подивитися: 10 нових фільмів серпня


Читайте також
Популярні матеріали