Обрати правильні й ефективні доглядові засоби для щоденного догляду — це завжди складна рутина. Особливо уважного вивчення потребують продукти, що мають у своєму складі активні речовини. Використання такої косметики як правило має швидший ефект, але вибір конкретних засобів краще делегувати фахівцям, які в цьому знаються.
Ще в далеких нульових двоє психологів — Марк Леппер зі Стенфорда і Шина Айенгар з Колумбійського університету, провели цікавий експеримент, який сьогодні відомий як «експеримент із джемом». Якщо коротко, цей експеримент демонструє вплив надлишкового вибору на зниження здатності людей прийняти рішення про покупку.
Іноді краще розслабитись і довірити своє тіло фахівцям, які гарно розуміються в особливостях використання професійної косметики. Підбір персоналізованих засобів для beauty-рутини має приносити радість і задоволення, а не смуток і постійні пошуки. Щоб поличка у ванній була наповнена справді ефективними засобами — скористайтесь нашим гідом.
Ексклюзивно для ELLE.UA засновниця дистрибʼюторської компанії Pure Aesthetics Ukraine Тетяна Мачуха розповіла, які засоби догляду мають бути у кожної дівчини, як зрозуміти, що косметика вам не підходить та яких правил варто дотримуватися при виборі косметики для домашньої skincare-рутини.
Далі в матеріалу ви детальніше дізнаєтесь про:
- Базові засоби догляду, які мають бути у кожної.
- На що потрібно звертати увагу при виборі косметики для домашнього догляду?
- Як зрозуміти, що косметика мені не підходить?
- Чи важливо розбиратися у складі beauty-засобів, щоб вибрати дійсно ефективний догляд?
- Більше інформації про бренди професійної косметики Bruno Vassari та Celestetic.
Назвіть базові засоби догляду, які мають бути у кожної
Основними базовими засобами, що завжди мають попит серед жінок є ті, що використовуються для очищення, тонізації шкіри, а також нічний і денний креми, SPF, сироватки тощо. Найголовнішим етапом догляду однозначно є очищення, що також має свої індивідуальні особливості. Його можна здійснювати засобами у вигляді пінки, лосьйона, молочка чи гелю. Також є диференціації в засобів для тонізації але, наприклад, в бренду Bruno Vassari значним попит має очищальний омолоджувальний тонік, що має anti-age ефект.
CLARIFYING MILKY TONER від Bruno Vassari
Далі засоби можуть відрізнятись залежно від віку. Скажімо, у кожної жінки після 30 років точно має бути сироватка, крем під очі й денний та нічний креми. Якщо ж говорити про більш зрілих жінок віком більше ніж 50 років — за бажанням догляд поповнюється спеціальними доглядовими масками. Однак, незалежно від віку для кожної дівчини та жінки важливо використовувати SPF. Наприклад, в Україні нещодавно зʼявився новий крем від бренду Celestetic, що захищає ДНК і має легку текстуру.
DNA PROTECT від Celestetic
Орієнтуватись варто завжди на пролонгований результат. За більш тривалий період певні складники продуктів можуть запустити процеси відновлення. Однак, деякі засоби можуть давати миттєвий ефект. Це відбувається в моменти, коли шкіра достатньо насичується потрібними речовинами чи отримує відповідне зволоження.
Крім того, існує багато засобів, що демонструють ефект одразу після кількох перших застосувань. Наприклад, у бренду Celestetic є сироватка з вітаміном С, що вже після першого нанесення додає привабливого сяйва шкірі.
C PERFECT від Celestetic
Однак базовий догляд може мати й свої особливості, коли жінка має, наприклад, акне або підтверджену алергію на низку компонентів, що є в більшості косметичних продуктів. Тому в будь-якому разі перед використанням професійної косметики важливо проконсультуватись із фахівцем.
На що потрібно звертати увагу при виборі косметики для домашнього догляду?
По-перше, косметика завжди має відповідати типу шкіри. Наприклад, для жирної шкіри косметика повинна бути більш легкої текстури та швидко вбиратись. У той час як для сухої шкіри варто обирати засоби, що зволожуватимуть і живитимуть її. Зовсім інший підхід використовується, коли шкіра зазнає вікових змін. Тоді теж враховуватиметься її тип, але з акцентом на інші засоби. Звичайно, більшість жінок можуть самостійно визначити свій тип шкіри. Однак, важливо звернути увагу й на її індивідуальні особливості, які часто визначити без фахівця досить складно. Відсутність розуміння типу шкіри може нести неприємні наслідки та супроводжуватиметься негативним досвідом використання якісної професійної косметики.
По-друге, варто звернути увагу на окремі складники, що можуть викликати алергічні реакції. Як правило, більшість жінок знають про особливості своєї шкіри та мають враховувати їх при виборі нової косметики. Крім того, не останню роль відіграє й текстура чи аромат продукту. Тому косметика має не викликати дискомфорту, а доповнювати особливості кожної жінки.
Як зрозуміти, що косметика мені не підходить?
Визначити те, що косметика не підходить для конкретної жінки можна кількома способами. Перш за все, це стає зрозуміло, коли зʼявляється певна реакція шкіри після застосування конкретного засобу у вигляді почервоніння, запалення, алергічної реакції тощо. Або якщо ж після тривалого використання засобу не відбувається жодних заявлених виробником змін — користування таким засобом стає неефективним. Відповідно немає сенсу продовжувати користуватись цією косметикою.
Чи важливо розбиратися у складі beauty-засобів, щоб вибрати дійсно ефективний догляд?
У період активного використання соцмереж, деякі жінки майже досконало почали розумітись у складі засобів, якими користуються. Базові складники, що є не ефективними чи шкідливі — точно відомі більшості. Крім того, кожна повинна знати конкретні складники засобів, що можуть викликати алергічну реакцію. Однак, все одно краще цю справу довірити фахівцю, оскільки сучасна косметологія досить швидко змінюється, що супроводжується появою нових складників. Кожен з таких потребує знання додаткових особливостей застосування.
На прикладі брендів Bruno Vassari та Celestetic можна впевнено сказати, що кожна нова лінійка продукції складається з сучасних складників. Безвідповідальне використання таких засобів без консультації фахівців може мати негативні наслідки.
Bruno Vassari — це іспанський бренд професійної косметики, зі штаб-квартирою у Барселоні, що був заснований в 1984 році групою професіоналів галузей косметики, маркетингу та бізнесу. На початку нульових, косметика була визначена професійним представником королівської сім`ї в догляді за шкірою.
Celestetic — це компанія, що позиціонує себе як перша бельгійська медико-естетична лабораторія й пропонує надійні рішення для задоволення потреб професіоналів у сфері естетики. Бренд було створено з бажанням вдосконалення дійсно ефективних косметичних та омолоджуючих процедур для обличчя і тіла. У 2024 році отримав нагороду як MUST-HAVE краси за версією ELLE BELGIUM.