Як це було: різдвяний Bazaar Beauty Brunch у ресторані La Maison

Казкова атмосфера для друзів та партнерів

Harper’s Bazaar створив ідеальну передріздвяну атмосферу, запросивши друзів, читачів і партнерів на Bazaar Beauty Brunch. Цього разу місцем зустрічі став ресторан La Maison, який на день перетворився на оазу краси, затишку та натхненного спілкування.

Bazaar Beauty Brunch Christmas Edition — проєкт, в межах якого ми говоримо з жінками про красу та здоров`я. На тематичних зустрічах читачки можуть послухати запрошених фахівців б`юті-індустрії, поспостерігати за створенням нових образів та взяти участь у майстер-класах. Основна особливість бранчу — це зворотний зв`язок фахівців і гостей. Усі учасники заходу в невимушеній атмосфері можуть поставити професіоналам питання й отримати індивідуальні рекомендації та поради.

Подію відвідали Ірина Данилевська, Лілія Пустовіт, Катерина Кулік, Христина Бобкова, Ліна Христофорова, Тіна Сізонова, Соня Плакидюк, Анастасія Побережна та інші.

Цей Bazaar Beauty Brunch присвячений трендам зимового сезону.

Захід пройшов у партнерстві з рестораном La Maison — місцем, де сучасна гастрономія Середземномор’я та Паназії поєднується з виключною елегантністю в кожній деталі. Ресторан підготував для гостей маленькі подарунки, які чекали кожного на столі. Запрошені гості мали змогу насолодитися стравами та напоями в розкішній атмосфері ресторану, а також обговорити найгарячіші тенденції у світі краси.

На заході дівчата могли зробити експрес-мейкап в корнері б’юті-партнера — німецького бренду ARTDECO, що офіційно представлений в мережі Brocard.

А також мали можливість пройти діагностику шкіри обличчя за допомогою спеціального апарату та отримати консультацію спеціалістів у корнері DOSKONALO clinic. 

І відкрили для себе улюблені засоби голлівудських зірок для догляду за обличчям та тілом від відомого американського бренду Perricone MD. 

Також присутні могли приміряти ювелірні прикраси з діамантами та яскравими дорогоцінними каменями з колекції «Грейс» від бренду «Золота країна». 

Окрім цього, партнери заходу підготували для гостей цікаві презентації. Так, експертка бренду ARTDECO Олена Коваленко презентувала осінньо-зимову колекцію «О-ля-ля! Елегантність поза часом», Погоська Тетяна — лікарка естетичної медицини, засновниця та головна лікарка DOSKONALO clinic, тренерка найбільшої в Україні академії з навчання лікарів-косметологів Academy of Advanced Aesthetic — розповіла про тенденції естетичної медицини XXI ст., а Наталі Гур’єва, регіональна директорка в Східній Європі Forte Village Resort, Palazzo Fiuggi & Palazzo Doglio, надихнула на поїздку до Palazzo Fiuggi — одного з найкращих оздоровчих курортів світу.

На всіх гостей чекали консультації, презентації та подарунки від партнерів проєкту, вишукані частування від ресторану La Maison, а також приємна атмосфера та невимушене спілкування за келихом італійського ігристого Serena 1881. 

Чарівний різдвяний вайб заходу забезпечило квіткове кафе THE ROUGÉ. 

Ми вдячні всім, хто долучився до цього незабутнього заходу і з нетерпінням очікуємо подальшої співпраці та досягнень разом із Harper’s Bazaar.

Як пройшов захід — дивіться в нашому фотозвіті. 

Про Harper’s Bazaar 

Harper’s Bazaar — перший у світі жіночий журнал про моду і культуру, перший номер якого було опубліковано в США в 1867 році. Протягом 157 років з моменту заснування він зберігає статус одного з найавторитетніших fashion-видань у світі. 

Українська версія була запущена в жовтні 2008 року, а з 2023 року Harper’s Bazaar Ukraine входить до портфеля видавничого дому DP Media.

Реклама

Популярні матеріали

Образ дня: Мадонна показує, як носити трендову шубу від...


Святковий wishlist популярних українських візажисток


7 образів в етностилі, які вам варто повторити цього Різдва...


Читайте також
Популярні матеріали