Beauty-новини: весь квітень у ТРЦ «Гулівер» буде представлений неймовірно красивий, стильний, інстаграмний Pop-up store від корейського бренду anillO, відомого в усьому світі своїми суперароматними продуктами. Цей бренд, який, до речі, любить природу та акцентує на захисті довкілля, ексклюзивно представлений в портфоліо брендів SISTERS Distribution.
Чому саме Pop-up store
Цей формат — найкраща можливість познайомитися з брендом: відчути його аромати, спробувати текстури, дізнатися всі деталі про кожну його лінійку і закохатися в ці милі та естетичні баночки, які прикрасять будь-яку ванну кімнату.
Чому бренд anillO опинився у портфелі дистрибуції
Одного вечора співзасновниця компанії Оксана Бішко гортала стрічку Instagram і побачила цей бренд в одної зі світових блогерок. Марка одразу дуже сподобалася Оксані, і вона почала скрізь її шукати. Згодом і вся команда SISTERS Distribution так само закохалась у цей бренд, його ідею, концепцію, зовнішній вигляд продуктів, їхню дієвість і інші переваги, тож не дивно, що всі разом вирішили: anillO має бути ще одним брендом дистрибуції.
Дуже символічно, що контракт із брендом підписали у квітні 2024-го, а цього року вже зробили таку неймовірну його презентацію у ТРЦ «Гулівер». Сьогодні бренд став одним із фаворитів усіх клієнтів та партнерів SISTERS Distribution. Засіб-бестселер — укріплювальний шампунь від випадіння волосся ANILLO Dark Beer.
Про бренд anillO
anillO — це корейський бренд, відомий своїми веганськими та екологічними продуктами для догляду за тілом і волоссям. Назва anillO в перекладі з іспанської означає «круглий», «кільце», «коло» й уособлює стабільність та завершеність. Отже, час, проведений з anillO, наповнює вас та довершує миті вашого релаксу!
Бренд використовує натуральні інгредієнти та уникає шкідливих хімічних речовин — таких як сульфати, силікони та парабени. anillO підкреслює важливість сенсорного та ефективного догляду за шкірою, сприяючи збалансованому та здоровому догляду для всіх типів шкіри.
Популярні колекції включають серію Rosy Night для відновлення пошкодженого волосся та Lime Sunday для глибокого очищення жирної шкіри голови.
Слоган бренду anillO: «Прийми душ – змий цей день!»