10 грантів українським жінкам на відкриття та розвиток бізнесу

Труднощі випробовують, але водночас об’єднують сміливих

Французький бренд L`Oreal Paris вперше запустив Програму підтримки підприємниць України та надає жінкам 10 грантів на суму 650 000 гривень* на розвиток бізнесу в Україні.  

95% опитаних жінок-підприємниць України постраждали від впливу війни на їхній бізнес**. Заміновані поля та знищені теплиці, згорілі склади та зруйновані виробництва, розграбовані маленькі магазини та великі підприємства — усі ці випробовування щодня доводиться долати сильним та незламним українським підприємницям. L`Oreal Paris роками надихається силою жінок і підтримує їх, не залишаючись осторонь і сьогодні.

Відкрито реєстрацію на участь у першому сезоні проєкту «Програма підтримки підприємниць України». Ця програма є локальною ініціативою української команди L`Oreal Paris та реалізовується спільно з UNFPA — Фондом ООН у галузі народонаселення в Україні, який зосереджує свою роботу у сфері гендерної рівності, репродуктивного здоров’я та розбудови потенціалу молоді.  

Програма передбачає надання 10 грантів на загальну суму 6 500 000 грн* жінкам, які мають бізнес-ідею та мріють її реалізувати. А також тим, хто прагне відновити чи масштабувати вже наявну власну справу, і тим, чий бізнес постраждав від наслідків російського вторгнення. 

Для участі у конкурсі необхідно протягом листопада заповнити анкету та подати презентацію власного проєкту за посиланням, після чого буде обрано 30 учасниць. Наступним кроком стане відбір 10 переможниць експертним журі, серед якого представниці компанії «L`Oreal Україна» та публічні власники/-ці українського бізнесу. Особлива увага буде надаватися проєктам, що мають соціально-етичну, суспільно-корисну або інноваційну складову, а також тим, що можуть позитивно вплинути на стан української економіки, а саме: потенціал для створення додаткових робочих місць, гідна презентація українських брендів на міжнародному ринку, позитивний вплив на навколишнє середовище та екологію тощо. Детальніше про умови участі за посиланням.  

Крім того, 30 фіналісток матимуть можливість прослухати навчальні лекції від успішних підприємців та підприємниць і поставити запитання їм особисто. Навчання буде проводитися онлайн та з дотриманням усіх заходів безпеки.  

У фіналі 10 найкращих проєктів отримають гранти по 650 000 грн* на розвиток або створення власної справи.  

Амбасадорками проєкту стали засновниця та креативна директорка бренду The Coat Катерина Сільченко і керівна партнерка та співзасновниця мережі спортивних студій Smartass Катерина Кузьменко.   

«Іноді очевидні речі стають такими тільки після того, як ти їх прожив. Якби хтось на зорі моєї кар`єри поділився зі мною корисними та, головне, практичними порадами щодо створення бізнесу, я була б тій людині надзвичайно вдячна, адже це вберегло б мене від величезної кількості помилок, які я називаю емпіричним досвідом. Зараз, через війну, багато бізнесів мали почати своє існування з точки нуль або майже з неї. На мій погляд, важливо ділитися досвідом роботи та методами успішного керування. А ще важливіше — тим, що не працює та чого краще уникати. Бо те, що нам здається очевидним, не є таким для багатьох інших підприємців/-ниць, які не мали релевантного досвіду. Тому я дуже рада, що у мене є можливість у рамках проєкту «Програма підтримки підприємниць України від L`Oreal Paris» ділитися своїм досвідом з іншими та почути їх. Іноді зовсім не обов`язково проживати власні помилки для того, щоб зрозуміти, що щось не працює. Іноді достатньо проаналізувати схожий досвід та імплементувати висновки інших у власний кейс», — коментує амбасадорка проєкту Катерина Кузьменко.  

«Я бачу багато «проявлених» жінок у моєму житті, але одночасно є ті, хто мають ідеї та думки щодо бізнесу, проте бояться зробити саме цей перший крок, не можуть зважитись на нього, щоб «проявитись». Цей проєкт для тих, хто в роздумах і зараз знаходиться в кроці від дії, і я хочу підтримати їх, дати поштовх, показати приклад, що все можливо. Мені довелося вже пройти цей шлях, я прожила цей досвід особисто, тепер я тут, щоб надихнути та простягнути руку підтримки тим, хто шукає її, прямуючи до власної мрії», — коментує амбасадорка проєкту Катерина Сільченко.  

Повірте в те, що ви створюєте, адже ви цього варті. Відправляйте свій бізнес-проєкт за посиланням.

L’Oréal Paris — провідний світовий бренд косметики родом із Франції. Завдяки 114 рокам наукових досліджень та інновацій L’Oréal Paris представляє повний асортимент високотехнологічних косметичних засобів із клінічно підтвердженою ефективністю та безпекою у п’яти категоріях: макіяж, догляд за шкірою, догляд за волоссям, фарбування волосся та чоловічий догляд. Це бренд, що поєднує в собі силу науки, експертизи, краси та власного бачення жіночності.

UNFPA — Фонд ООН у галузі народонаселення в Україні — є провідною агенцією ООН, яка зосереджує свою роботу у сфері гендерної рівності, репродуктивного здоров’я та розбудови потенціалу молоді. Спільно з партнерами фонд працює у 150 країнах та територіях світу, а з 1997 року і в Україні. 

*Проєкт «Програма підтримки підприємниць України від L’Oreal Paris» проводиться у період з 1.11.2023 по 30.03.2024 включно на всій території України, за виключенням територій, на яких ведуться (велись) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією. Заявки на участь у проєкті приймаються з 01.11.2023 по 30.11.2023. Подарунковий фонд проєкту складає 6 500 000 грн (10 грантів по 650 000 грн — сума гранту вказана після стягнення податків і зборів, передбачених чинним законодавством України). Сума, що виплачується переможниці, оподатковується згідно з чинним законодавством України. Сума податку (що містить податок на дохід фізичних осіб, а також військовий збір) сплачується організатором проєкту. Загальна сума виплати із врахуванням вищезазначених податків складає 807 454 грн на одну переможницю. Офіційні правила проєкту доступні за посиланням: http://www.loreal-paris.ua/charity. Строк, визначений для формування подарункового фонду проєкту, може бути переглянутий у випадку досягнення запланованої цільової суми збору. 

** Джерело: UMG research, July — September 2022. 


Реклама

Популярні матеріали

Пампухи до Різдва: готуємо традиційну українську страву


Новорічний френч: трендовий святковий манікюр


Це база: чорні пуховики, які ніколи не вийдуть з моди


Читайте також
Популярні матеріали