Ексклюзив: Chanel назвав ім’я свого нового амбасадора

Чоловік, який звів Із розуму мільйони жінок у всьому світі

Beauty-підрозділ Дому Chanel обрав нового амбасадора і насамперед ексклюзивно поділився цією інформацією з ELLE.UA. Обличчям рекламного кампейну парфуму Bleu De Chanel став американський актор, лауреат численних нагород, зокрема номінацій на «Оскар», BAFTA, «Золотий глобус» Тімоті Шаламе.

Він дебютує як посланець Bleu De Chanel, відкриваючи знаменитий аромат у новому світлі.

В об’єктиві відомого фотографа Маріо Сорренті Шалам органічно втілює алхімію багатогранного чоловіка Bleu De Chanel, з усіма його яскравими і скромними гранями. Рухомий інстинктом, він сповнений рішучості жити поза тими параметрами, які йому дані спочатку.

Він безстрашно йде назустріч обставинам, використовуючи свої сильні сторони та приймаючи свої слабкості. Він сповнений суперечностей: сильний і вразливий, різкий і витончений. Він перебуває в безмежному пошуку свободи бути, ставати і покращувати себе у всіх своїх багатих, складних звичках та рисах характеру, стилі та інтелекті.

Від моменту появи Bleu De Chanel кидає виклик усталеним традиціям, порушуючи коди індустрії чоловічих ароматів. Нагадуючи Chanel N°5, який вразив світ у 1921 році, Bleu De Chanel одразу встановив впливовий стандарт завдяки своєму далекоглядному, відвертому погляду на те, яким може бути сучасний чоловічий аромат.

Bleu De Chanel Eau de Toilette був випущений у 2010 році, а у 2014 році з’явилося більш його тепле втілення — Eau de Parfum. Спочатку створений відомим парфумером Жаком Польжем, деревний аромат, підкреслений яскравими нотами цитрусів, відкрив новий ольфакторний шлях. Цей аромат одразу ж став упізнаваним у всьому світі завдяки своєму загадковому відтінку флакона: занадто синій, щоб бути чорним, і занадто чорний, щоб бути синім.

«В ароматі є двоїстість, коли очевидна свіжість зустрічається з несподіваною інтимною формою чуттєвості та сили», — каже Олів’є Польж, який змінив свого батька на посаді керівника парфумерного виробництва Chanel у 2015 році.

Бувши лише четвертим носом в історії Дому, Польж взяв за мету ще більше культивувати світ Bleu De Chanel, створивши у 2018 році вишуканий і елегантний Bleu De Chanel Parfum.

«Ми завжди намагаємося перевернути історію аромату, щоб зрештою висловити щось складніше, ніж сировина, з якої він був створений. Цей процес можна порівняти з тим, як художник поєднує певні відтінки на своїй палітрі. Це трохи незрозуміло, загадково та незбагненно», — каже парфумер.


Реклама

Популярні матеріали

Пампухи до Різдва: готуємо традиційну українську страву


Новорічний френч: трендовий святковий манікюр


Це база: чорні пуховики, які ніколи не вийдуть з моди


Читайте також
Популярні матеріали