У першому челенджі #irresistibleisme, запущеному в соцмережах Givenchy Beauty — у TikTok та Instagram — у лютому 2021 року, понад 3000 талановитих учасників висловили себе за допомогою надзвичайної хореографії.
Після цього успіху бренд не зміг встояти перед бажанням продовжити цей рух, що об’єднує. Сара Монтейл, Адам Халіл та Майя де Сегер були трьома переможцями, які стали послами рекламного діджитал-кампейну Irresistible у червні 2021 року. Щоб знайти їхніх послідовників, Дім оголошує про новий конкурс, який буде доступний із лютого 2022 року у соціальних мережах. Завдання ще більш збудливе, ніж перше!
Цього року, щоб відзначити випуск туалетної води Irresistible Eau de Toilette Fraiche, Givenchy уклав партнерську угоду зі всесвітньовідомим хореографом та креативним директором Кайлом Ханагамі, який працював зі світовими суперзірками. Учасники повинні зняти відео, як вони виконують хореографію на відкритому повітрі, щоб їхній гарний настрій та автентичність опинилися в центрі уваги. Переможці стануть новими послами наступного рекламного діджитал-кампейну Irresistible Givenchy, який світ побачить у червні 2022 року.
Щоб спробувати щастя, можна виступати як самому, так і в дуеті, або в групі до 5 осіб, і вам має бути не менше 18 років. Розмістіть відео (максимум 15 секунд) у своєму обліковому записі в Instagram і/або TikTok, зняте на вулиці, додавши хештег #irresistibleisus і відзначивши акаунт @givenchybeauty.
Конкурс відкрито з 5 до 27 лютого 2022 року. Спочатку бренд відбере 15 заявок, а потім обере до 3 артистів з усього світу для участі у кампейні, зйомки якого заплановані на весну.
Детальна інформація про правила конкурсу доступна за посиланням .