24 серпня, на День Незалежності України, мережа салонів краси Backstage Beauty&Refresh провела благодійний POP-UP маркет у двох салонах своєї мережі — Comfort Town та Hilton Kyiv. І разом з більше ніж 20-ма українськими брендами підтримала благодійну місію POP-UP маркету — зібрати на авто на передову для захисниці, якою опікується фонд «Землячки».
На POP-UP маркеті були представлені як давно відомі, так і ще молоді бренди, а саме: бренди одягу, як-от дизайнерські футболки з авторським принтом від Alexander Dets, одяг від Mint, ресайкл-корсети Unique Corsets, спортивні костюми 044Garden, патріотичні речі від ITCMI, елегантні сукні та костюми від Holy Base та Eternal Concept, а також різні моделі одягу Aliyeva та Blexin brands, Galore Clothes і Be And Aver.
Бренди косметики — Marie Fresh Cosmetics, Ed Cosmetics.
Вітаміни для здоровʼя від Perla Helsa.
Бренд прикрас — Zarina.
А також дуже тендітні аксесуари для волосся ручної роботи, серед яких — Obiimy та хустинки від Shovkovysta Boutique.
Професійні пензлі для макіяжу від Tenze.
Яскраві та багатофункціональні валізи від Have A Rest.
Пригощав гостей холодним Prosecco партнер заходу «Вина світу».
Спільно з нашими українськими брендами-учасниками та гостями POP-UP маркету вдалось зібрати понад 45 тис. грн на автівку на передову для захисниці з фонду «Землячки», і кожен, хто завітав чи взяв участь у заході, став частиною доброї справи й зробив свій внесок у благодійний збір цього місяця для ЗСУ.
Мережа салонів Backstage Beauty&Refresh з початку липня вже відправила 200 тис. грн для першого великого внеску на придбання машини. Всю суму змогли закрити разом з українськими брендами, які взяли участь у благодійному POP-UP маркеті.