«Мій улюблений тренд у 2025 році — розвиток власної неповторної харизми обличчя», — Андрій Ваганов-Дашков

Велике інтерв`ю з топовим експертом індустрії про тренди та антитренди в індустрії краси

Beauty-редакторка ELLE.UA Олена Медвінська поспілкувалася з провідним експертом у сфері краси та здоров`я з 18-річним лікарським та косметологічним досвідом, лікарем anti-age терапії, дерматовенерологом Андрієм Вагановим-Дашковим про beauty-антитренди.  

косметолог Київ

Андрій Ваганов-Дашков

Як влаштований механізм зародження нових beauty-трендів? Як це зазвичай відбувається?    

Абсолютно всі тренди формують маркетологи, які відповідають на запитання «Що сьогодні необхідно ринку?». В основі будь-якого маркетингу лежить філософія та уважне вивчення соціальних процесів, які відбуваються в суспільстві. Так, сьогодні ми спостерігаємо, як великі компанії реагують на високу різноплановість трендів.

Формування того чи іншого тренду зазвичай спирається на реалії життя. Наприклад, один із трендів — підйом дитячого віку до 25 років, тож можна трохи побалуватися. (Сміється.)

Безумовно, це впливатиме на beauty-індустрію. Ще один тренд — під час війни все частіше українці обирають у салонах естетичні процедури, які забезпечують тривалий результат, а також роблять ставки на ультраефективний домашній догляд.   

А взагалі світ змінюється щодня, ми відмовляємося від неактуальних звичок мислення, розширюємо діапазон свідомості — тож наші запити також розширюються і змінюються. І мабуть, найголовніший тренд, який простежується сьогодні, — це «жити тут і зараз та бути щасливим».   

бьюті тренди 2025 

У чому полягає небезпека бездумного слідування трендам?  

Косметолог — це той самий лікар, який знає, як оптимізувати та персоналізувати ваш щоденний догляд. Тому питання довіри тут дуже важливе. 

Багато селебріті беруть участь у рекламних кампаніях, провокуючи підвищений попит на продукт. У разі дотримання «зіркових» трендів завжди важливо ставити собі запитання: «А чи підійде цей засіб саме мені?» — і не перекладати відповідальність за свій вибір на інших. А також пам`ятати, що і ваші продукти, перевірені часом, також гарні, а ось щось нове — це питання.       

тренди краси 2025

Які beauty-тренди у 2025 році стали антитрендами?    

Мабуть, найбільшим антитрендом стало поняття anti-age. Цей тренд у 2025 році трансформувався в pro-age, який передбачає, що ми не лікуємо те, що вже є і потребує лікування, а займаємося профілактуванням.  

Сьогодні старіти не хочуть уже діти 18 років. (Сміється.) Вони ставлять собі цілком раціональне запитання: «Який догляд мені використовувати вже зараз, щоб у 40 мати прекрасний вигляд?» Цей тренд формує нове покоління. Парадокс: сьогодні саме молоді пацієнти є найвідданішими прихильниками препаратів, які «гальмують» настання вікових змін.   

тренди 2025 року

Які beauty-тренди «здешевлюють» образ?  

Це питання дуже складне. Річ у тім, що в нас є різні соціальні групи, які мають свої особливі характерні ознаки, зокрема й візуальні. А це означає, що людина даної соціальної групи буде схильна до повторення саме цих ознак. Тобто в банківських структурах це буде один образ, у сфері медицини — інший, серед домогосподарок — третій. У цьому випадку важливо розуміти для себе, що ви себе не протиставляєте «своїй» групі. Тому що соціальний тиск сьогодні дуже сильний, і всі дослідження говорять про те, що він буде тільки посилюватися, на жаль.      

Які beauty-тренди позбавляють нас унікальності?  

Це так само як у випадку з модою — краще бути стильною, ніж модною. У такому разі ви завжди будете виділятися в найвигіднішому ракурсі. Безумовно, ми можемо застосовувати якісь тренди, змінювати форму губ для привабливості образу, але в цьому всьому важливо завжди усвідомлювати, хто я є і що я хочу сказати своїм зовнішнім виглядом суспільству.     

тренди краси 2025 2026

Як зберегти об`єктивність і не стати жертвою трендів?  

Найголовніше запитання, яке слід застосовувати до будь-якого тренду: «Чи робить ЦЕ мене щасливішим?» Друге правило — це грамотний погляд зі сторони. Сьогодні штучний інтелект дає безмежні можливості для аналізу зовнішності — наприклад, просто завантаживши свої фото і сформулювавши свій запит, можна побачити, який вигляд ми матимемо після певних маніпуляцій із зовнішністю.

Ми можемо обговорити це з друзями, косметологом, опублікувати в соцмережі та проаналізувати реакцію — якщо раніше ми мали лише дзеркало, то сьогодні можливостей для оцінки себе збоку дуже багато.

Крім цього, які ще дані допомагають зробити вибір на користь того чи іншого тренду?

На семінарах я люблю наводити один приклад. У 10 країнах було проведено масштабне соціологічне дослідження, в якому взяли участь більш ніж 10 000 пацієнтів. Результати дослідження показали, що 1 ін`єкція філера підвищує самооцінку на 67%. Також було проаналізовано близько 10 параметрів, які стосувалися поліпшення «соціального ліфта», соціального сприйняття і рівня енергії. Після цього компанії почали вивчати таке явище, як «харизма обличчя» — тобто відмова від стандартизованих, однакових облич на користь акценту на індивідуальні особливості. Іншими словами, процес вивчення пішов не тільки в бік того, як працює той чи інший препарат, а і як він може змінити життя пацієнта на краще. І якщо життя справді змінюється на краще — це і є показник того, чи підходять вам ваші beauty-ритуали.    

що радить косметолог: чесні поради   

Через історію із зараженням ботулізмом після введення ботоксу цей вид ін`єкцій загрожує стати антитрендом. Що ви думаєте про це? Ботокс безпечний чи не завжди?  

Правильніше все ж говорити «нейропротеїн». У випадку із введенням ін`єкцій завжди є три сторони: препарат, пацієнт і фахівець. На якому етапі припустилися помилки — ми не знаємо. Приховав пацієнт щось від лікаря або ж той ухвалив рішення про те, що це можна робити, чи був цей препарат сертифікований і який це був препарат — ми не знаємо. Питань тут більше, ніж відповідей. З огляду на те що це були поодинокі випадки і про масовість не йдеться — впевнений, що цей тренд залишиться з нами.   

Який ваш улюблений beauty-тренд у 2025 році?  

Тренд на розвиток власної неповторної харизми обличчя. Сьогодні він перебуває у фокусі уваги багатьох компаній і позбавляє емоційного вигорання спеціалістів, які «штампують» однакові обличчя, форми губ та інше.  Також у найближчому майбутньому ми спостерігатимемо появу більш ніж 260 нових beauty-інгредієнтів і розвиток таргетного впливу на старіння. Ми всі хочемо бути молодими та красивими, не втрачаючи якості життя. І незабаром це буде можливо — і в 40, і в 50, і в 60 років.  


Реклама

Популярні матеріали

Як донорський хаб «Теплокровні» збирає кров і рятує сотні життів...


Що носити на початку осені-2025: гардероб перехідного сезону...


«Мода повинна служити всім»: засновники бренду Andreas Moskin про...


Читайте також
Популярні матеріали