11 українських брендів, які обожнює beauty-редакторка

Пишаємося тим, що вони made in Ukraine!

Щоб зберегти сьогодні присутність духу, потрібно чимало сил. Щоб вести бізнес у країні, де йде війна, потрібна колосальна сміливість. Beauty-редакторка ELLE.UA Олена Медвінська з приводу Дня Незалежності склала список своїх брендів made in Ukraine, які незважаючи ні на що, продовжують працювати, створювати робочі місця, косметику та аксесуари для щоденних ритуалів догляду за шкірою та волоссям.

11 українських брендів, які обожнює beauty-редакторка

Mola

Засновниці українського бренду косметики Mola — Оксана Мельникович та Олександра Палько (лікарка, яка безпосередньо бере участь в розробці всіх засобів), обрали непростий шлях — змінити наше уявлення про натуральну косметику. Наприклад, довести, що натуральна українська косметика може бути преміум-якості. Що читати і розуміти склад засобів — легко, а також що існує дієва і якісна продукція без небезпечних складових. Над засобами щодня працюють технологи-науковці та лікарі-дерматологи, які створюють високотехнологічні формули косметичних засобів.

Дві прекрасні жінки створили бренд для того, щоб кожна навчилась піклуватись про себе, приділяти час собі, та доглядаючи за собою, розуміла власну унікальність. І їм це вдалося.

Mon Mou 

Мій улюблений бренд шовкових аксесуарів створює більше, ніж просто догляд, з 2019 року. У перекладі з французької Mon Mou значить «мій мʼякий». Бренд заклав цей сенс у свою назву, щоб нагадати, якою має бути турбота про себе — мʼякою, ніжною, свідомою і постійною.

Мʼякість — це принцип, на якому заснована філософія Mon Mou. Для своїх виробів бренд використовує виключно натуральні тканини, бо шкіра й волосся заслуговують на виняткову якість. Бездоганна естетика, проявлена в найдрібніших деталях тут поєднується з практичністю та довготривалістю продуктів, щоб ви насолоджувались ними з першого погляду і протягом всього періоду використання. 

Bogika 

Бренду професійної косметики для домашнього догляду Bogika в цьому році виповнилося 8 років. За цей час бренд виріс з інста магазину твердих мил до великого власного сертифікованого виробництва та ком’юніті яке об’єднує понад 100 000 українок.  У 2024 році виробництво пройшло перевірку GMP (Good Manufacturing Practice), що підтверджує дотримання системи норм, правил та рекомендацій, що забезпечують високу якість продукції на всіх етапах виробництва. 

Bogika має три напрямки засобів: для обличчя, для волосся, для тіла. Кожен засіб — це як окреме досягнення для бренду, адже на розробку і тестування формул йдуть 12-24 місяці. Проте на особливу увагу заслуговують рідкі патчі з пептидами Bogika, які сколихнули ринок. Це засіб прорив у світі косметології, адже експерти збільшили його ефективність в рази і при цьому зменшили відходи у вигляді силіконових патчів (це буквально концентрат, який утворює плівку на шкірі, яка забезпечує глибоку дію активів). Над розробкою патчів працював один з кращих технологів-хіміків України.

Що робить Bogika дійсно унікальним — це склад засобів. Всі активи закуповуються винятково у сертифікованих постачальників. Засновники завжди роблять вибір на користь унікальних, більш нових, дієвіших активів, хоча вони значно дорожчі за менш дієві та популярні аналоги.  

Crumb

Crumb — український бренд доглядової косметики для рук і тіла, що народився у вересні 2022 року. У час, коли світ вимикався, а мрії відкладалися «на потім», команда Crumb обрала інший шлях — створити своє «зараз», без ідеальних умов чи гарантій.

Сьогодні в портфелі бренду понад сто продуктів, а за три роки Crumb пройшов шлях від сміливої ідеї до одного з ключових гравців українського ринку. Crumb першими запустили креми на карабінах — формат, що швидко став культовим аксесуаром і впізнаваною візитівкою бренду.

Сьогодні косметика Crumb представлена більш ніж у 150 точках продажу по всій Україні. Важливу роль у розвитку також відіграли партнерства: колаборації з KSENIASCHNAIDER, Puma, Укрзалізницею, Gen.Ukrainian, Tsvite Teren та іншими брендами й культурними ініціативами. Наступний крок — вихід на європейський ринок.

Lipss

Бренду Lipss тільки рік, але кожна дівчина в Україні вже точно чула про нього. Монопродукт створений так, щоб дарувати комфорт, легкість у використанні й водночас яскравий результат. Головний акцент — губи. Ліппери Lipss поєднують трендові відтінки, ніжні текстури та стійкі формули, які не пересушують. Колкція бренду починається від класичних смаків як кава, латте і солона карамель і до круасану з маслом та інжир.

Бренд другий рік поспіль анонсує благодійну новинку: разом з Тіною Кароль презентували ліппер Kherson Watermelon («Херсонський кавун») зі смаком херсонського кавуна. Колаборація має чітку мету: з продажу кожного ліпперу зібрати 1 000 000 гривень для онкохворих дітей. Кошти буде передано до Благодійного фонду Тіни Кароль, який уже 12 років поспіль системно забезпечує дитячі лікарні ліками та обладнанням. 

Perla Helsa

Perla Helsa — український холістичний бренд вітамінів та дієтичних добавок. Вони створюють якісні, чисті та ефективні продукти, аби кожна дівчина щодня з легкістю підтримувала своє здоров’я та красу зсередини.

Перед запуском кожного продукту експерти бренду вивчають базу клінічних досліджень NCBI, підбирають виробників найбільш якісної та сертифікованої сировини по всьому світу. Їхні питні колагени із черешнею, персиком та лісовими ягодами можуть похвалитися не лише гурманськими смаками, а й помітними результатами у вигляді покращення якості шкіри. А без їхнього вітаміну D та Омеги не починається жоден мій день.

Inro

Бренд Inro заснований в 2020 році і уособлює продукти нішевої парфумерії для себе та для дому. Назва бренду походить з японської культури, де інро — це маленька скриня для зберігання найцінніших речей. Inro випускає власні лімітовані колекції такі як Homeland & Freedom, що присвячена Україні, Zodiac, так і в колаборації з іншими брендами та українськими діячами — UNITED24, ЦУМ, Ліліт Саркісян, тощо, та пропонує колекції парфумів, банну лінію, розкішні аромадифузори для дому та авто, свічки, парфумовані саше та румспреї.

В основі продуктів Inro закладена концепція Clean Beauty, основними принципами якої є безпека та висока ефективність, адже кожна людина безумовно прекрасна та унікальна і головне завдання підкреслити цю красу. Колекція нішевих ароматів — особливий предмет гордості бренду, оскільки всі композиції були розроблені у співпраці з найкращими парфумерами з Франції, Італії та Іспанії. 

13perfumes

Бренду 13perfumes уже три роки: його заснували у грудні 2022 року. Роботу над ним розпочали ще у 2021 році, проте із початком повномасштабного вторгнення, запуск перенесли на грудень наступного року. Це перший український парфумерний бренд, що повністю виготовляє свої товари на теренах України: постачальники привозять сировину і тут вже відбувається розробка повного циклу — від формули до паковання.

Візія бренду – це слідувати власній айдентиці та робити якісний продукт на довгу перспективу. Це навіть закладено у назву бренду, 13perfumes — бренд планує випустити 13 парфумів і на цьому зупинитись, адже далі буде розширювати лінійку. Місія полягає у тому, аби популяризувати саме українську нішеву парфумерію. До прикладу, бренд представлений у  Brocard: це перший і єдиний український бренд, що представлений у спейсі. 

Natureal

У світі, де щодня з’являються нові тренди та косметичні новинки, важливо пам’ятати про головне — здоров’я та природність. Саме цим принципом керується український бренд Natureal вже понад 8 років, створюючи догляд, що працює в гармонії з природою та вашим ритмом життя.

Формули засобів для обличчя базуються на активних інгредієнтах: м’які кислоти, натуральні екстракти, відновлюючі комплекси для зволоження та сяйва. Natureal допомагає не маскувати проблеми, а вирішувати їх комплексно — від комедонів і чутливості до тьмяності та сухості.

Окрему увагу бренд приділяє волоссю: лінійки створені так, щоб відновлювати структуру волосся, дарувати силу, об’єм і блиск. Це не просто очищення — а повноцінна турбота про своє  здоров’я та красу.

Inspire to explore — слоган бренду, який закликає досліджувати себе, людей та світ навколо.

Aweskin

Aweskin — це преміальна українська косметика з інгредієнтами від провідних світових лабораторій у високоефективних поєднаннях. У кожному продукті використовуються дієві, високоактивні формули, розроблені науковцями та затверджені лікарями-дерматологами. Виробництво косметики здійснюється в Україні, а упаковка виготовляється на з переробленого пластику, що підкреслює відповідальність бренду перед довкіллям. Окрім того, продукція Aweskin не тестується на тваринах, що відповідає етичним стандартам бренду.

Лінійка бренду включає гель для вмивання Bubble Citrus Cleanser з антиоксидантним захистом, сяючий тонік Glow! Glow! Toner для вирівнювання pH шкіри, крем-пілінг з кислотами Cream Sour, полірувальний скраб для обличчя Scrubby, зволожуючу маску Hollywood Mood Mask, а також Souffle Body Cream з ароматом кокоса або олії ши та ванілі й інші продукти. Кожен продукт Aweskin підходить для всіх типів шкіри завдяки своїм активним компонентам і дарує відчуття комфорту та впевненості у власній красі. 

AG Skin

AG Skin — український бренд інноваційної космецевтики з унікальним складом, який впливає на ключові параметри якості шкіри. Всі препарати розроблені на основі smart liposome — унікальної технології, яка дозволяє косметиці проникати через шари шкіри глибше та швидше.  Засоби забезпечують справжню лікувально профілактичну дію з видимими результатами. Експерти бренду використовують виключно інгредієнти, які мають клінічно доведену ефективність. 

Реклама

Популярні матеріали

Секрети догляду за волоссям першого міжнародного амбасадора...


У чому полягає феномен Тейлор Свіфт і її пісень


Знайомтеся, Du’MO — новий український бренд сумок


Читайте також
Популярні матеріали