У серці столиці 29 травня відбулося відкриття шоуруму скандинавського бренду техніки ASKO. Це подія, що поєднала естетику, інновації та гастрономічну емоцію. Для Elle Decoration Ukraine це відкриття стало унікальною
нагодою знову порушити важливі теми: як простір формує нас і як ідеї перетворюються на естетику.
Вечір розпочала Юлія Данілова — експертка інтер’єрного ринку, співзасновниця й CEO DOMIO Group (Київ — Варшава), видавчиня Elle Decoration Ukraine та CEO YDF Interiors (Лондон).
Пізніше Ірина Запорожець, Country Manager ASKO в Україні, представила філософію бренду, в основі якого — скандинавські цінності, дбайливе ставлення до довкілля, інновації та розкіш функціонального мінімалізму. Цього року ASKO відзначає 75 років. Історія бренду почалась із революційної пральної машини — відтоді він зберігає вірність головній ідеї: техніка має служити людям, бути продовженням способу життя та покращувати повсякденність.
Пральні машини з повністю сталевими барабанами, сушильні шафи, вбудовані рішення з прихованими помічниками — кожен продукт ASKO свідчить про простір, де форма завжди служить змісту. Сьогодні ASKO представлений у понад 50 країнах світу та продовжує впроваджувати інновації, які покращують якість щоденного життя. Саме тому кожен продукт — чи пральна машина, чи інтелектуальна прасувальна система — створений з урахуванням найвищих стандартів ергономіки, гігієни та дизайну.
Після офіційної частини на гостей чекала гастрономічна подорож — витончена дегустація вин Maison Castel від виробника французького вина №1 у світі, під супровід експертки французької гастрономії Марини Бублик, а також кулінарний перформанс на даху шоуруму від шеф-кухаря Івана Булавіна.
Флористичне оформлення від Катерини Білої продовжило скандинавську філософію бренду.