«Ми пишаємося тим, що є частиною світу сучасної української моди й доводимо: мода — це не лише одяг, взуття та аксесуари». Едуард Лозовський про модну колекцію води VODA UA та партнерство з UFW

Як забезпечити успішне партнерство 

08.02.2021
0
+1
0
+1
0
+1

Фото: Із власного архіву

З 1 до 5 лютого у київській галереї «Мистецький арсенал» традиційно проходив тиждень моди Ukrainian Fashion Week, де протягом тижня українські дизайнери представляли свої колекції публіці. Проте на UFW варто звернути увагу не тільки на вбрання та аксесуари, а й на партнерів заходу — наприклад, мінеральну воду VODA UA. Едуард Лозовський, генеральний індустріальний комерційний менеджер у сфері громадського харчування компанії «Астрея», яка виробляє джерельну воду під брендом VODA UA, розповів, як з’явилася ідея такого партнерства, чи виправдало воно себе і як зробити світлини води фотомистецтвом.

Едуарде, як з’явилась ідея такого незвичного партнерства між виробником води та Ukrainian Fashion Week?

Бренд VODA UA не перший рік є партнером Ukrainian Fashion Week. Кожен, хто тримав у руці пляшку нашої води, розуміє, що нічого дивного в цьому партнерстві немає. Адже наша вода є частиною стилю життя. Кожен елемент нашого продукту є довершеним за формою та змістом. Природна джерельна вода з найвищого в Україні водозабору є чистою від природи, такою, що не потребує фізичної чи хімічної корекції. Скляна пляшка нагадує сучасну скульптуру. Її форму розробили дизайнери зі Швейцарії. Вона випромінює природну чистоту та елегантність. Айдентика бренду, сповнена етнічними елементами, українською символікою та глибокою значущістю, виконана в техніці акварельного живопису. У ній кожна деталь продумана та зроблена зі смаком. 

Ви справді робили фотосесію для води?

Наприкінці серпня 2018 року ми влаштували не просту фотосесію з предметної зйомки, а фотопроєкт, де вода була одночасно суб’єктом, об’єктом та маніфестом. Допоміг нам у цьому відомий український фотомитець Антон Кулаковський. Кожна фотографія із цієї фотосесії — маніфест великої ідеї. Ми демонструємо, що сучасний світ вимагає від нас бути сильними, харизматичними особистостями. Наша вода — це частина стилю. 

VODA UA

Ці світлини є справжніми об’єктами фотомистецтва. 

Нам самим сподобалося те, що вийшло. І 2019 року ми ще раз доторкнулися до високого мистецтва разом з українською художницею Юлією Моховиковою. На той час Юлія була більш відома в Голлівуді, ніж в Україні. П’ять найкращих її картин із зображеннями дикої фауни лягли в основу етикеток лімітованої артсерії бренду VODA UA. Ми хотіли показати, що наша вода така ж справжня, дика й неприборкана, як ці тварини. І така ж довершена від природи. 

У вас дуже серйозний, майже філософський підхід до справи.

Так і є. Саме філософія UFW підштовхнула нас задуматися про партнерство. Я впевнений, що, коли немає глибокого понятійного спільного підґрунтя, магії не вийде, хоч які бізнес-інтереси будуть лежати в основі. Мені імпонує ідея, що UFW — це місце, де наше, локальне, українське стає всесвітньовідомим. За своєю суттю це платформа для популяризації України на міжнародному рівні та просування українських брендів у світовий простір. Із цієї метою UFW дає собі раду невимушено та професійно.

Саме це ми прагнемо робити і через нашу воду — показати світові багатство українського надбання, її природи. Тому наше партнерство не обмежується окремим сезоном. Бо для нас це передусім синергічне поєднання бізнес-інтересів і цінностей. 

UFW

А UFW так само ретельно підходить до вибору партнерів?

Ретельно й дуже виважено. Скажу більше: партнерство з UFW — це своєрідне визнання провідного місця компанії у своїй сфері. Партнерами стають найчастіше лідери ринку, які говорять зі світом мовою стилю й інновацій та поділяють цінності мистецького проєкту, зокрема щодо sustainability. 

Ви маєте на увазі принципи сталого розвитку? 

Так, цього року в межах UFW пройде саміт Be sustainable, присвячений принципам сталого розвитку у фешн-індустрії. Наш бізнес повністю побудований на ідеї sustainability. VODA UA прагне зберегти недоторканість екології навколишнього середовища і різноманітність флори та фауни в місцях локалізації наших підприємств. Усі виробничі процеси, системи логістики та зберігання готової продукції влаштовані з огляду на безпеку для природи. Це стосується також ощадливого споживання ресурсів і практик утилізації відходів. Для пластикової упаковки ми використовуємо екологічний матеріал найвищої якості, який не тільки забезпечує збереження води, а й може бути перероблений для повторного використання. 

Також наш бізнес пронизаний ідеєю збереження історичної спадщини й місцевих традицій — починаючи від уваги до того, щоб вода зазнавала мінімальної обробки, і до використання етнічних мотивів у оздобленні пляшки. Крім цього, ми відчуваємо відповідальність за розвиток територіальних громад у місцях, де розміщені наші виробничі потужності. Тому щороку VODA UA ініціює спонсорські й волонтерські проєкти допомоги місцевим школам, лікарням, закладам для дітей-сиріт та літніх людей. Уся діяльність ведеться відповідно до високих етичних стандартів та з підтримкою інклюзивності й різноманіття. Ми працевлаштовуємо людей з фізичними та розумовими особливостями — і робимо це реально, а не «для галочки» й оподаткування, забезпечуємо рівні умови для осіб різного гендеру та віку. Для нас Be sustainable — це давно норма ведення бізнесу, і ми раді підтримати саміт і UFW.  

 VODA UA

Чи виправдало себе партнерство? Ви досягли результатів, які планували отримати на початку співпраці? 

Зарано говорити про результати, бо партнерство не завершилося. Проте я цілком задоволений тим, як воно розвивається. VODA UA тепер асоціюється зі стилем, елегантністю та довершеністю від природи. Також ми отримали багато цінного зворотного зв’язку від учасників UFW, який використовуємо для формування роздрібної стратегії.  

Ми пишаємося тим, що є частиною світу сучасної української моди й доводимо: мода — це не лише одяг, взуття та аксесуари. Інновації, технології, думки, вчинки й навіть вода — це теж мода, яка робить світ кращим.

Автор: Михайло Стояновський

Предыдущая статья
Що треба знати про дівчину Леонардо Ді Капріо — модель Камілу Морроне
Реклама
Последние новости