Нове ім'я на ринку преміальних чоловічих брендів: історія HRECHKO

Продукція найвищої якості

Фешн-індустрія наповнена великим розмаїттям брендів, які представляють продукти на будь-який смак. Кожен з них намагається зацікавити клієнтів у свій спосіб: хтось — яскравим екстравагантним одягом, хтось — низькою ціною, а хтось — насамперед якістю. Преміум бренди, що пропонують речі з дорогих матеріалів, особливо цінуються на ринку, оскільки їхні предмети гардероба служать своїм власникам не один рік і довгий час не втрачають своєї актуальності. Серед таких виробників з’явився й новий український гравець, який може скласти справжню конкуренцію відомим світовим. Це бренд чоловічого одягу преміального сегмента HRECHKO.

Його філософія побудована на тому, щоб створювати вироби, які не лише вразять естетикою, але й стануть частиною культури та цінностей. Увесь одяг HRECHKO створює вручну з італійської пряжі найвищої якості (59% — шовк, 41% — бавовна), а ювелірні деталі, зокрема знак логотипа на речах і бігунок на блискавці, покриває білим золотом. 

Особливу увагу команда звертає на окремі елементи: до прикладу, блискавку для речей виготовлено швейцарським брендом Riri. Її у своїх виробах використовують великі бренди фешн-індустрії. Так, HRECHKO пропонує своїм клієнтам передусім якість. І хоч речі з таких матеріалів — не з дешевих, однак вони є справжньою довгостроковою інвестицією.

Представляючи позачасовий одяг, який при належному догляді не втрачатиме своєї привабливості впродовж довгих років, бренд також підтримує концепцію свідомого й відповідального споживання. Замість того, аби купувати тонни речей у мас-маркеті, які зносяться за один сезон, HRECHKO пропонує робити акцент не на кількості, а на якості, й обирати натомість вбрання з преміумсегмента. 

Нещодавно бренд представив свою першу колекцію, що складається з двох видів поло: варіантів з коротким рукавом на блискавці й на ґудзиках. Вибір такого предмета гардероба можна пояснити його універсальністю й легкістю в стилізації. Завдяки широкій колірній палітрі — від трендового небесно-блакитного до темно-коричневого — поло поєднуються практично з будь-якими брюками чи піджаками, формуючи образ у стилі old money. З ними можна створити як більш офіційний лук, до прикладу, для робочих зустрічей, так і casual, що підійде для прогулянок з друзями чи родиною. 

Кожна річ лінійки пропрацьована до найменших деталей: починаючи з високої якості пряжі та майстерного шиття, закінчуючи вже згаданою блискавкою чи ґудзиками. Оскільки всі елементи відбираються з особливою увагою, через це й відповідна ціна.

Бренд не зупиняється лише на поло й згодом планує розширити свій асортимент й іншими предметами гардероба. А вже зараз продукцію HRECHKO можна придбати як онлайн на сайті бренду, так і офлайн у просторі NIESHE concept у місті Ужгород.

Реклама

Популярні матеріали

Національна спадщина: 5 забутих страв української кухні


Сміливість та романтичні почуття в новій колекції IVA NEROLLI...


Куркума для схуднення, омолодження та виведення токсинів: як і...


Читайте також
Популярні матеріали