У Мілані під час Тижня моди відбулося масштабне шоу BOSS за участю світових інфлюенсерів

Воно було не менш гучним, ніж минулий показ BOSS х Russell Athletic.

Майданчиком для презентації нової колекції було обрано міланський велодром Vigorelli. Спорт як символ динаміки став основним джерелом натхнення для концепції шоу нинішнього сезону FW 2022. Крім показу нової колекції гостей чекав великий сюрприз: гонки байкерів, одягнених у костюми ACK BOSS, у сталевих кулях-клітках, освітлених світловими лазерами.

Відчуваючи настрої нового покоління, що віддає перевагу цифровим технологіям, BOSS уже не вперше дотримується стратегії See now, buy now («Дивися зараз, купуй зараз»), що цілком зрозуміло, адже нинішні клієнти бренду дедалі більше прагнуть робити онлайн-шопінг у момент презентації. Окрім сайту Hugoboss.com шоу транслювалося у прямому ефірі відразу на кількох платформах. При цьому луки з колекції можна було придбати просто під час показу в 13 країнах Європи. До речі, у Великій Британії BOSS став першим преміальним брендом, передплатники якого могли робити покупки, коли слідкували за прямою трансляцією TikTok, використовуючи нову функцію TikTok Shop.

У підготовці будь-якої колекції завжди важливі коди та символи марки, які свого часу зробили їй ім’я. Тому цілком логічно, що як відправна точка для нової колекції були використані культові предмети з архіву BOSS, щоб заново переосмислити їх для сучасного покоління клієнтів бренду і водночас визначити нову філософію BOSS. «Наш архів — це серце BOSS, що б’ється, і спадщина бренду, — коментує старший віцепрезидент із креативного напрямку HUGO BOSS Марко Фальчоні. — Ми були надихнуті культовими іміджами кампанії BOSS 1990-х років. Присвятили чимало часу дослідженню знакових моделей минулого періоду, постійно запитуючи, як краще передати натхненний настрій тих речей новому поколінню. Нас привабила ідея м’якої сили. Наша мета — створення образу, який допоможе ще яскравіше виразити індивідуальність та свободу свого власника. Саме тому нова колекція присвячена тому, щоб одягатися як БОС, хоч би що це означало для вас».

Нова колекція не має поняття «один ключовий образ». Натомість у ній представлено безліч силуетів, щоб клієнти самі могли вибрати те, що підходить особисто їм. Ділові костюми, пальта вільного крою, спортивні аксесуари і навіть байкерські шоломи — нова колекція BOSS дає своїм клієнтам повну свободу для самовираження.

Ще один wow-ефект, про який не можна не сказати, — зірковий склад учасників шоу: Наомі Кемпбелл, Ф’ючер, Хабі Ламе, Ентоні Джошуа та Аліка Шмідт, а також Ешлі Грем, Джордан Барретт, Адут Акеч. Крім того, у ролі глядачів були присутні амбасадори бренду Лі Мінхо, Джей Бальвін, Белла Торн, Росс Батлер, Патрик Шварценеггер та багато інших.

Реклама

Популярні матеріали

Один крем для чутливої шкіри, який допомагає пережити холодний...


Трендовий манікюр Селени Гомес — ідеальний варіант на зиму...


Bergh Special Products and Alexandra Kutas: when wheelchair spoke...


Читайте також
Популярні матеріали