20 березня в M17 Contemporary Art Center відбудеться тренд-семінар Multi Local Folk. Семінар буде корисний дизайнерам різних напрямків, декораторам, маркетологам, рекламістам, арт-директорам, фотографам та будь-кому, хто працює з предметами, образами та сенсами.
В програмі:
Folklore – глобальний тренд та споживацькі настрої у сфері моди, дизайну, лайфстайл
Home 2020 – глобальні тренди в інтер'єрному дизайні
Презентація кольорів Genesis
Презентація трендів у сфері Street /Active Wear
Multi Local Folk
Фольклор – це наша уява про самих себе та відчуття приналежності. Це художнє самовираження та відбиток часу. Фольклор є одночасно локальним і глобальним, особистим і універсальним. Він поєднує в собі старе та нове і, таким чином, стає прекрасною ілюстрацією нашої спільної візуальної, емоційної та побутової історії.
Фольклор – це старовинне підґрунтя для народження нових сенсів. Це дзеркало культури, проекція розуму, ключ до кращого розуміння суспільства. Костюми – це живі скарби зникаючих культур. Це нескінченні архіви, які слід досліджувати, як моделі натхнення та розуміння сенсів.
Home 2020
Новим фокусом та захопленням в інтер’єрі майбутнього стає колір. Лі Еделькорт вважає, що жага до кольорів тільки розпочинається. І в наступному десятилітті вона зростатиме. Кольори впливатимуть на споживачів і робитимуть їх щасливішими. “Побоювання кольорів поступово змінюється на радість експериментів з ними. Сплеск жовтого може пробудити кімнату, сіра тінь – доповнити простір, а рожевий відтінок може змусити людей посміхнутися”.
Герт Ван Де Кеукен
Герт Ван Де Кеукен, креативний директор агенції Trend Union (Париж, Франція) розповість про глобальні тренди сезону весна/літо 2020 сфері дизайну, моди та стилю життя. З моменту заснування Trend Union (а це вже понад тридцять років) Герт працює пліч-о-пліч з легендарною Лі Еделькорт.
Trend Union
Агенція Trend Union під керівництвом легендарної трендфокастерки Лідевью Еделькорт вже понад 30 років залишається лідером у сфері прогнозування глобальних трендів. Trend Union консультує великі бізнеси, від моди й інтер'єрного дизайну до автопрому, банків і ритейлу. Серед клієнтів тренд-бюро такі гіганти, як Camper, Cerruti, Disney, Estée Lauder, Galeries Lafayette, GAP, Jean Patou, L'Oréal, Mattel, Marks & Spencer, Rubelli, Seibu, Seiko, Siemens, Shiseido і Whirlpool. Трендбуки, створені фахівцями Trend Union, використовують найуспішніші компанії – від H&M і Zara до Armani, Prada і Zegna.
Лі Еделькорт
Одна з найвідоміших та найвпливовіших трендфокастерів у світі. З 1980 року займається глибинним аналізом соціокультурних процесів та успішно прогнозує тренди в моді, кольорах, матеріалах, в інтер'єрному дизайні та в стилі життя.
Лі Еделькорт – інтуїт та мислитель. Вона багато подорожує та відстежує еволюцію процесів, які впливають на концепції, кольори, продукти й послуги.
У 2003 році журнал TIME включив Лі Еделькорт в список 25 найвпливовіших людей у світі. З 2015 року вона є деканом Інноваційного Гібридного Факультету в Parsons School в Нью-Йорку.
Семінар відбудеться в рамках проекту «Авангард: у пошуках четвертого виміру». Реєстрація за посиланням.