У новій колекції бренд Ksenia Schnaider розвинув тему, розпочату ще минулого сезону: тоді бавовняні сорочки були розшиті написами «100% cotton». Саме це стало лейтмотивом колекції осінь-зима 2016-17, тепер слоган «100%» з’являється майже на кожній футболці чи светрі. Окрім того, з попередньої колекції перекочували і брюки-шорти (цього разу виконані в денімі), котрі остаточно затвердились в списку «must-have» модниць. Не обійшлось без фірмової сукні-сорочки, топу з лебединим пухом та класичного білого тренчу.
«Главная задача во время работы над коллекцией была в том, чтобы каждый её элемент был полноценным и самодостаточным; чтобы он мог свободно и успешно существовать вне контекста данной коллекции, этого времени; чтобы он не утратил свою функциональность и эстетическую привлекательность даже через годы», – розповідає Ксенія.
Похожие материалы:
Напис «100%» можна було побачити на також на бананах, зубній пасті, іграшкових ведмедиках, листівках і ще на багатьох товарах, котрі разом створювали такий собі магазин.