Світ моди постійно розвивається — дизайнери транслюють важливі меседжі за допомогою нових колекцій, створюють сюжети для повної передачі образів та обирають незвичайні локації для кутюрних шоу. Але з використанням технологій ідеї модельєрів стають ще цікавішими — хтось оживляє обкладинки глянцевих журналів, а дехто працює над віртуальними показами.
Читайте в цьому матеріалі 10 прикладів, як мода і технології можуть успішно взаємодіяти.
Фото: Getty Images
У 2006 році дім високої моди Alexander McQueen представив осінньо-зимову колекцію. Глядачі найкраще запам’ятали фінал показу — посередині скляної піраміди під саундтрек до фільму «Список Шиндлера» з’явилася Кейт Мосс у сукні. Однак замість справжньої моделі усі побачили тільки її голограму. Таку технологію розробив режисер Бейллі Волш, а ідея належала Александру Макквіну. Модельєр використав прийом «привид Пеппера» — ілюзійну техніку, яку часто застосовували в театрах вікторіанської епохи.
Instagram: @nike
У 2019 році бренд Nike представив баскетбольні кросівки Nike Adapt BB. Таким взуттям можна керувати зі свого смартфона — воно працює за системою Fit Adapt, яка самостійно зашнуровує кросівки, заряджається через бездротову мережу, аналізує спортивні результати та запам’ятовує, чому надає перевагу власник. Nike Adapt BB можна адаптувати для зручного використання — механізм затягування автоматично послаблює або посилює тиск, а щільність шнурівки регулюється кнопками на кросівках або через спеціальний додаток. Виробники стверджують, що взуття вистачає на 10-20 днів використання. Потім кросівки можна зарядити приблизно за 3 години.
Instagram: @tommyhilfiger
На щорічний захід Met Gala американський бренд Tommy Hilfiger створив для Зендеї образ Попелюшки. Акторка з’явилася в кришталево-сірій сукні, яка за одним помахом палички стала яскраво-блакитною. Натхненням для Лоу Роуч, стиліста дівчини, стала колекція Chalayan осінь-зима 2007/2008. Саме тому креативна команда Зендеї співпрацювала з модельєром Томмі Хілфігером та компанією, яка розробила світлову технологію для показу Chalayan.
Instagram: @garage_magazine
Креативний директор Андреас Бернер розробив додаток для Garage Magazine. Так восьмий випуск журналу вийшов з п’ятьма варіантами обкладинок, які оживали, якщо до них піднести телефон. Кендалл Дженнер перетворилася на графічну 3D-ілюстрацію, Джоан Смоллс опинилася серед фіолетового диму, а на обличчі Бінкс Волтон з’явилася зелена квітка. На інших обкладинках журналу також «оживали» Кара Делевінь та Лара Стоун. Без додатку читач міг побачити кожну з моделей у навушниках Beats by Dre.
Фото: chanel.com
Модний дім Chanel представив кутюрну колекцію осінь-зима 2015/2016 з використанням інноваційних технологій. Поки гості заходу грали в казино, моделі продемонстрували 10 костюмів — поєднання жакета та мідіспідниці — створених на 3D-принтері. Одяг надрукували в Бельгії, а не на фабриках модного дому. Ідея колекції належала Карлу Лагерфельду — модельєр вирішив відтворити культовий одяг Chanel 20 століття.
Фото: irisvanherpen.com
Нідерландська модельєрка Айріс ван Герпен представила кутюрну колекцію Hypnosis на Паризькому тижні моди в 2019 році. Процес створення одягу тривав 6 місяців — упродовж цього часу скульптор Ентоні Хоув та архітектор Філіп Бізлі працювали над матеріалами із шовку, алюмінію та нержавіючої сталі. Завдяки кінетичним декораціям деякі елементи одягу рухалися.
Фото: irisvanherpen.com
Фото: irisvanherpen.com
Instagram: @beatricesangster
Випускниця коледжу Central Saint Martins Беатріс Сангстер-Буллерс розробила речі, колір яких змінюється відповідно до настрою власника. Додатково потрібно одягнути чорний браслет на голову, адже він визначає рівень стресу: рух тіла, серцебиття, активність мозку та дихання. Колекцію Беатріс створила із перероблених матеріалів — зокрема, Singtex із кавової гущі.
Фото: Getty Images
Модельєр Хусейн Чалаян одним із перших запропонував сучасні технології для розробки одягу. Представлена у 2007 році колекція весна-літо — це одяг зі спеціальними ефектами. Під час показу речі стискалися та трансформувалися на очах у глядачів. Фінальний вихід запам’ятався найкраще, адже модель з’явилася на подіумі в сукні, тканина якої через деякий час піднялася до капелюха і залишила дівчину абсолютно голою. На наступних показах модельєр презентував сукні із кольоровими світлодіодами — таку колекцію Чалаян розробив спільно зі Swarovski.
Instagram: @rihanna
Another Magazine присвятив один зі своїх випусків Александру Макквіну. Журнал складався з 440 сторінок, а обкладинкою до нього став пристрій, який нагадував планшет. Ввімкнувши його, глядач міг переглянути 2-хвилинне відео Ріанни, головної героїні обкладинки, та послухати спеціально створений саундтрек. За музичний супровід відповідав Джон Гослінг — він і контролював підбір треків для всіх показів Александра Макквіна. А відеоряд створював нідерландський дует фотографів Inez & Vinoodh.
Instagram: @anothermagazine
Instagram: @rihanna
Фото: Getty Images
Модний показ колекції Burberry Prorsum осінь-зима 2010/2011 відбувався в лондонському Chelsea College of Art & Design, але його переглядали у всьому світі. Шоу транслювали в прямому ефірі в Нью-Йорку, Лос-Анджелесі, Парижі, Токіо та Дубаї через 3D-окуляри. Вони імітували справжній показ. Такий захід для Burberry Prorsum організувала компанія Sky Television.
Start a free website - Details here