Як це було: Колаборація американського бренду 47 і Бумбокс

"Люди" і "Голий Король"

"Люди" і "Голий Король" - це третя і четверта платівки гурту Бумбокс, що вийшли на вінілі. Раніше були виданi альбоми "Середнiй Вiк" і "Термiнал Б". Вихід вінілу "Люди" і "Голий Король" логічне поповнення ланцюжка фізичних носіїв - обидва міні-альбоми раніше виходили на касетах і компакт-дисках.

Над оформленням платівки "Люди", як і однойменного туру, працювали художник Евеліна Яцеленко і фотограф Соня Плакидюк. "Люди" вийшли в подвійному конверті, на чорному вінілі. В оформленні внутрішнього конверту використовуються кадри зі зйомок лірик-відео "Люди", що не увійшли до оформлення касет і CD. 

Обкладинка альбому "Голий Король" - перша в історії гурту, на якій немає ніяких розпізнавальних знаків. Зупинка громадського транспорту на Позняках є, античні боги є, а назви немає. І якщо касета і CD виходили "інкогніто", вініл за старою традицією забезпечили стікером, на якому перераховані пісні-хіти. В оформленні конверта і яблука пластинки використані роботи Олексія Кондакова з циклу "Повсякденне життя богів", що отримав всесвiтнє визнання. Сама платівка білого кольору. На внутрішньому конверті розміщена інформація про те ким і де записувався "Голий Король", трек-лист і фотографії Дмитра Шитко (Андрій Хливнюк на сцені) і Саші Люфта (Андрій Хливнюк на тлі напису Бумбокс). Фотографія Андрія Хливнюка на тлі напису може здатися вам знайомою і це не випадково - вона зроблена в травні 2017 року, під час закритої презентації альбому "Голий Король" для журналістів в "Звукоцеху" (кіностудія Довженка).

Музична концепція платівок залишилася без змін - це міні-альбоми, EP. На платівці "Люди" п’ять пісень: "Люди", "Мала", "Вихід", "Рок-н-рол" та "Злива", записана разом із Джамалою та Дмитром Шуровим. Пісня "Люди" протрималася в радіочартах 42 тижні - такого в історії української музики не траплялося з 2005 року (за даними ФДР). На платівці "Голий Король" шість пісен: "Голий Король", "Сталевi квiти", "Болєльщік", "Колишня", "Вечiр в Рiо" feat O.Torvald, "Люди" (акустика).

47 Brand и Бумбокс

За 13 років існування гурту було кілька спроб зробити офіційний мерчендайзинг Бумбоксу. Зазвичай справа закінчувалася випуском декількох десятків футболок, які або розкуповувалися, або припадали пилом в гаражі продюсера, а гурт посміюючись носив футболки AC/DC, Bob Marley і навіть Guns&Roses замість власних. Спроби пояснити фанам, що нам соромно випускати мерч із власними фізіономіями, провалилися.

Американська компанія 47 Brand, що спеціалізується на виробництві бейсболок, вирішила, що колаборація з українським гуртом буде не менш цікава, ніж співпраця з Supreme, Carhartt і Мишка. Зараз в колекції 47 і Бумбокс дві моделі бейсболок з гнутим і прямим козирком, футболки і толстовки з символікою Бумбокс. Обидві моделі бейсболок з вишитою буквою Б, логотипом гурту з цифрою 12 і логотипом 47. В принципі, сьогодні у нас "допрем`єрний показ" - велика презентація колаборації 47 і ББ відбудеться пізніше, ми обов`язково повідомимо вам де і коли.
 


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали