15 ПРИНЦИПОВ ЭКОЛОГИЧНОЙ BEAUTY-РУТИНЫ

СВЯТОСЛАВ ВАКАРЧУК СТАВ ПЕРШИМ ДРУЖБОЮ НА...

ЧТО НОСЯТ САМЫЕ СТИЛЬНЫЕ ДЕВУШКИ ПАРИЖА, ЧАСТЬ 1...

ОНИ ВЕРНУЛИСЬ: СМОТРИМ НОВЫЙ КЛИП ГРУППЫ KAZAKY...

В СТИЛЕ КАНТРИ: КАК ПРОШЛА ВТОРАЯ СВАДЬБА КАРЛИ...

Mastercard в колаборації з Monatik створили українську версію мелодії бренду

Love It Ритм!

Теги:
Рейтинг статьи / 0
5 5 1

В Україні з'явилася локальна інтерпретація мелодії Mastercard, яка поєднує оригінальний мотив бренду та заголовний трек третього сольного альбому Monatik  «Love It Ритм». Результатом колаборації став мешап мотиву Mastercard і нового синглу співака, головного хіта цього року — «Love It Ритм». 

«Мені дуже імпонує, що Mastercard дає майстер-клас усім навколо. Ставлення до своєї компанії, команди, клієнтів та партнерів, з якими вступають у колаборацію. І я безмежно радий і вдячний, що нам вдалося зазвучати в унісон в один ритм», — ділиться Monatik.

У рамках співпраці з Monatik компанія Mastercard також виступає платіжним партнером стадіонного шоу артиста «Love It Ритм» на НСК «Олімпійський», яке відбудеться 1 червня. Для підтримки спонсорського активу Mastercard запустила національну промокампанію.

Щоб забезпечити сприйняття аудіоайдентики людьми по всьому світу, компанія Mastercard долучила до її створення музикантів, артистів і агентства з різних країн, у тому числі й музичного новатора Майка Шинода, учасника гурту Linkin Park. Напередодні 61-ої премії Греммі Mastercard запустила мультиканальну маркетингову кампанію, в якій брала участь номінантка премії Греммі співачка Каміла Кабелло. Це стало першим креативним форматом, через який бренд представив свою музичну айдентику. 

Особливістю звукової айдентики Mastercard є її адаптивність. Використання різних інструментів і ритмів дозволяє представити мелодію бренду в багатьох стилях: в тому числі, оперному, кінематографічному та етно, з рядом регіональних інтерпретацій.

«Звукова айдентика — важливий елемент впізнаваності компанії та бренду. Згідно з дослідженням Mastercard, музика належить до ТОП-3 passion-категорій українців і європейців. А аудиторія YouTube найбільше віддає перевагу музичному контенту: запити, пов'язані з музикою, склали половину з 20 найпопулярніших на YouTube у 2018 році.

Ми хотіли, щоб гімн Mastercard зазвучав по-особливому для українських слухачів.

Для нас було важливо залучити до створення автентичної мелодії енергійного та сучасного музиканта, який підкреслить простоту та ритмічність айдентики Mastercard, і який близький нам за цінностями. Однозначно, тепер у мелодії Mastercard з'явився український характер і ритм», — відзначає Наталя Байдала директор із маркетингу Mastercard в Україні.

Послухати мешап оригінального мотиву бренду та треку Monatik «Love It Ритм» можна за лінком.