Чимало модних журналів вже давно оголосили бойкот слову «anti-age», вважаючи, що природне дорослішання та старіння повинно сприйматись, як нормальний процес. Таку ідею також підтримало багато лідерів думок та брендів. В той же час Dior чомусь вирішив зробити обличчям своєї лінії Capture Youth 25-літню Кару Делевінь. На сайті марки є опис сироватки з anti-age лінії, в якому сказано, що вона «виправляє всі видимі ознаки старіння та повертає молодість шкіри».
Такий крок французького бренду спричинив хвилю негативних коментарів в соцмережах: користувачі вважають, що Dior нав’язує молодим дівчатам нереалістичні стандарти краси. «Мені 51 рік, і я є вашою цільовою аудиторією. Це нечесно щодо мене і щодо Кари», – прокоментувала одна з користувачок Twitter. «Хороший вибір! Вона ж така стара та зморщена!», – пожартував користувач @chmoma.
Похожие материалы:
Beautiful Cara is 25. I'm 51 and I'm your target audience for Capture. It's a wrinkle cream. This is unfair to her, and to me! #thatsnotme
— Wordbird (@Wordbird) 29 октября 2017 г.
Sorry Dior - that product line is aimed at 30+. She's gorgeous but at 25 .... #thatsnotme Oh and can you please stop photoshopping Eva Herzigova to the point that she's unrecognizable. Thanks
— utemim (@utemim) 28 октября 2017 г.
Good choice! She is so old and wrinkled!!
— Charles M.M. (@chmoma) 24 октября 2017 г.
Водночас, бренд зазначає, що лінія Capture Youth спрямована на молодшу аудиторію, ніж класичні anti-age засоби. Її завдання – «попередити старіння шкіри та запобігти появі зморшок».