Dior обрав обличчям anti-age косметики… 25-літню Кару Делевінь

Користувачі соцмереж не зовсім зрозуміли, чому крем від зморшок рекламує настільки молода модель

Чимало модних журналів вже давно оголосили бойкот слову «anti-age», вважаючи, що природне дорослішання та старіння повинно сприйматись, як нормальний процес. Таку ідею також підтримало багато лідерів думок та брендів. В той же час Dior чомусь вирішив зробити обличчям своєї лінії Capture Youth 25-літню Кару Делевінь. На сайті марки є опис сироватки з anti-age лінії, в якому сказано, що вона «виправляє всі видимі ознаки старіння та повертає молодість шкіри».

 

Публикация от Dior Official (@dior)

Такий крок французького бренду спричинив хвилю негативних коментарів в соцмережах: користувачі вважають, що Dior нав’язує молодим дівчатам нереалістичні стандарти краси. «Мені 51 рік, і я є вашою цільовою аудиторією. Це нечесно щодо мене і щодо Кари», – прокоментувала одна з користувачок Twitter. «Хороший вибір! Вона ж така стара та зморщена!», – пожартував користувач @chmoma.

Водночас, бренд зазначає, що лінія Capture Youth спрямована на молодшу аудиторію, ніж класичні anti-age засоби. Її завдання – «попередити старіння шкіри та запобігти появі зморшок».


Реклама

Популярні матеріали

Які босоніжки нам потрібні цієї весни


«Діамант — найгарніша і найбажаніша інвестиція»: засновниця Diva...


Сучасний погляд на українські традиції: чому варто відвідати...


Читайте також
Популярні матеріали