Чому Бейонсе та інші американці прикидаються манекенами в соціальних мережах?

Вибори президента США не єдина новина, яка захопила стрічки новин. Новий тренд в соціальних мережах #Mannequinchallange охоплює Інтернет-простір. Масштаби та підхід вражають.

@kellyrowland

Учасники флешмобу завмирають посеред будь-якої події в той час, як камера знімає сцену зі всіх боків. Відеоролик дозволяє нам на хвилину зупинити час. Якщо за Harlem Shake усі починали рухатися в хаотичному порядку під ритм музики, то мета #MannequinChallenge – відтворити найбожевільніші пози завмерлих людей. Зрештою, дивіться самі.

В #MannequinChallange встигли взяти участь Бейонсе, Келлі Роуленд та Мішель Вільямс. Група Destiny’s Child возз’єдналася для того, щоб записати ролик для Instagram.

@kellyrowland

Вірусна хвиля #MannequinChallenge дійшла й до Гілларі та Біла Клінтонів, які долучилися до флешмобу з закликом “Don’t stand still. Vote today”. Ролик опублікували 8 листопада на офіційному аккаунті Twitter як частину передвиборчої кампанії.  

Хештег #MannequinChallenge з'явився 26 жовтня завдяки 6 школярам з Джексонвіля, Флорида, які виклали коротке відео, де вони завмерли у позі манекенів. Знадобився лише тиждень, аби тренд поширився соціальними мережами і набрав більше, ніж 4000 ретвітів.

Згідно з Google Trends #MannequinChallenge не збирається здавати позицій. Варіації роликів вражають, люди креативлять, як можуть. Тренд розповсюдився у всіх сферах: на стадіонах, в школах на заняттях, під час інтерв’ю, телевізійних програм, на борту літака. Сотні людей організовуються, щоб зняти відео до хвилини часу. Ролик спортивної команди New York Giants набрав на Facebook 4,5 млн переглядів.

Виклик прийняла й телевізійна мережа NFL Network. Вірусне відео підхоплюють як аматори, так і професійні структури. До флешмобу також долучилися Адель, комік Джеймс Кордан, відомі музиканти, спортсмени, шоумени і інші публічні особи.

Саундтреком для більшості роликів #MannequinChallenge стала пісня групи Rae Sremmurd - Black Beatles ft. Gucci Mane. Музиканти вирішили підтримати учасників флешмобу і прийняли виклик під час концерту в Денвері, зібравши близько 75 тисяч лайків в Twitter. 


Реклама

Популярні матеріали

Які босоніжки нам потрібні цієї весни


«Діамант — найгарніша і найбажаніша інвестиція»: засновниця Diva...


Сучасний погляд на українські традиції: чому варто відвідати...


Читайте також
Популярні матеріали