Урок історії: огляд колекції ARTEMKLIMCHUK ss17

Соломія Шваб про переосмислення і прикрашення нашого радянського минулого у колекції Артема Климчука

Смотреть галерею

Артем Климчук намагається завжди залишатися при своїх основоположних принципах, заперечувати загальноприйняті тренди і інколи, навіть, стандарти. Його колекції завжди будуються на жіночності і елегантності, характерній скоріше роботам старого доброго Крістіана Діора, аніж трендовим в останні сезони брендам. Вся ця історія давала впевненість, що дизайнер абстраговано від зовнішнього світу здійснить власну рефлексію мистецтва.


Проте сталося дещо по-іншому. У Центр Довженка гостей запросили не спроста. Климчук цього разу звернувся до радянської реальності, що, зрештою, зараз робить весь світ, але він подав нашу невеселу історію у дуже позитивному ключі. Дизайнер хотів показати саме образ освіченої, мистецької, інтелігентної частини суспільства, в якому наше покоління бачить суцільне розчарування. Не варто, мабуть, ставити оцінку такому вибору, але один факт можна констатувати точно – Артем не відійшов від загального оспівування СРСР, але підійшов до цього питання з іншого ракурсу.


Сама по собі колекція побудована на жіночних костюмах і сукнях різного крою, але в єдиній естетиці. Їх доповнюють перлини, квітчасті принти, оксамитове взуття, класичні жіночі панчохи і перуки із нарядністю 70-х. Свого роду, це «Служебный роман» в сучасній інтерпретації. До декорування подіумного простору Климчук теж підійшов відповідально – його наповнювали червоні гвоздики, старі «домашні» телефони, друкарські машинки і книжки. Вся ця історія в комплексі справила враження чергової спроби інтерпретувати уже вкотре інтерпретовані речі.

Тим більше, дивним виглядає тяжіння до «Діорівської» естетики в радянському ключі. Пригадаємо легендарну зйомку від Крістіана Діора в 1959-му році, коли нову колекцію бренду фотографували на розкішних моделях просто посеред Москви. В кожному зображені читається шок, здивування і осуд перехожих, які не приймають за норму естетику, характерну тому, що відтворив Климчук в своїй SS17. 
Зважаючи на всі причини, висновок можна зробити один -- дизайнер, як і інші, почав згадувати своє минуле у власному баченні на хвилі міжнародного визнання і старається втілити його у одязі, який мало чим нагадує СРСР. 


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали