Український бренд Nadia Yurkiv представив рекламну кампанію наступного сезону

Темою колекції стала авангардистська літературно-мистецька течія 20-х років - дадаїзм.

Відправною точкою при створенні колекції стали 60-ті роки в моді. Свобода, мінімалізм, трапецієвидний силует, еклектичність та експресивність побудована на протиріччях, що панували в моді 60-х надихнули дизайнера Надію Юрків на колекцію осінньо-зимового сезону 2016/2017. Принти були створені спільно з ілюстратором Марією Фоєю. Обидва натхнення для колекції протестні, бунтарські, шукаючі нової істини. Саме це відображає назва колекції «Mutiny». В колекції домінує верхній одяг вільного силуету: стьогані та легкі пальта і куртки мінімалістичного крою, доповнені широкими поясами та кишенями авторської конструкції.

Реклама

Популярні матеріали

Які босоніжки нам потрібні цієї весни


«Діамант — найгарніша і найбажаніша інвестиція»: засновниця Diva...


Сучасний погляд на українські традиції: чому варто відвідати...


Читайте також
Популярні матеріали