Frolov та Sova представили спільну колекцію, присвячену боротьбі зі СНІДом

FightforLove

Цього сезону під час Ukrainian Fashion Week бренди Sova і Frolov представлять колекцію прикрас For Love. Ця колаборація — приклад соціальної відповідальності fashion-брендів, які піднімають проблему боротьби зі СНІДом в Україні.

Натхненням для колекції стала яскрава життя і творчість Фредді Меркьюрі, який помер від СНІДу.

«Соціально-значуща колаборація наповнює творчу співпрацю брендів більш глибоким змістом і це неймовірно надихає!

У процесі підготовки колекції ми дізналися про те, як застаріли наші знання про ВІЛ і як важливо розповісти, що з цим діагнозом можна прожити довге життя і подарувати здорове життя дитині. І дуже знаково, що колекція For Love приурочена до 14 лютого, період тотальної любові, як кращий подарунок дорогій людині.

Прикраси унісекс і трансформери, які не обмежують вас у способах комбінацій і варіантах використання. Ми відчайдушно боролися за ідею, колекцію і любов! А ви з нами?»- каже Анна Коваль, маркетинг директор Sova.

«Я завжди говорю про те, що Frolov — це не тільки одяг, — підкреслює дизайнер колекції Іван Фролов. — Кожна річ має серце, а кожним показом, кожною новою колекцією ми акцентуємо увагу на тій чи іншій соціальній проблемі. Створюючи ці прикраси я думав про те, що кожна закохана пара може обрати свій код зв'язку: каблучка і сережка чи підвіс і браслет, або будь-яка інша комбінація як альтернатива стандартним обручкам.

Колекція прикрас була створена з любов'ю, для любові та заради любові в усіх її проявах. Як бренд, який досліджує та експлуатує тему сексуальності у своїй творчості, ми відчуваємо відповідальність за це. Для нас є важливим питання культури та безпеки сексу.

Завдяки ініціативі «100% LIFE» ми разом з командою Sova починаємо Fight For Love. Ця колаборація дає не тільки можливість закупити додаткове безкоштовне тестування для фонду. У першу чергу це можливість привернути якомога більше уваги до епідемії ВІЛ в Україні, яку можливо і потрібно зупинити, виховуючи відповідальне ставлення до свого здоров'я, а також до здоров'я оточуючих. Окрім того, у нас є можливість донести, що на сьогоднішній день з ВІЛ можливе життя на повну».

Частина коштів від продажу колекції будуть спрямовані на закупівлю швидких тестів на ВІЛ.

«Сьогодні в Україні з ВІЛ живуть понад 320 тисяч людей. При цьому кожна друга ВІЛ-позитивна людина ще не знає про свій статус. Знаючи це, щоб ви зробили? Спробували б змінити ситуацію? Для нас, як найбільшої пацієнтської організації в Україні, відповідь очевидна — кожен день ми ведемо боротьбу за найважливіше: боротьбу за здоров'я, боротьбу за повноцінне життя, боротьбу за любов без кордонів і забобонів. І у вас є шанс приєднатися до цієї битви! Незрівнянні Іван Фролов і ювелірний дім Sova створили колекцію, яка не тільки зачаровує своєю красою і багатовекторністю, а й виконує важливу місію. Частина коштів, отриманих від продажу піде на закупівлю швидких тест-систем, які дозволяють вчасно діагностувати хворобу і почати лікування. Купуючи ці прикраси, ви приєднаєтеся до нашої боротьби за життя, до нашої боротьби за любов», — відзначає Анастасія Дєєва, виконавчий директор БО «100% життя».

У колекцію увійшло 7 прикрас: 1 браслет з червоною, чорною ниткою, 2 види сережок, 3 види кілець і підвіс. Кожна прикраса трансформується в нове, так кільце можна носити у вигляді сережки, підвісу на шиї або інтегрувати в браслет.

 

Колекція Fight For Love вже доступна на сайті sovajewels.com і в бутиках Sova.


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали