Українка в рекламній кампанії американського бренду Glossier

Анастасія Бобровська стала обличчям колекції тінтів для обличчя

Компанія Glossier представила нову рекламну кампанію тонального крему Perfecting Skin Tint, котрий є абсолютний хітом продажів. Героїнями реклами стали дівчата різної національності та кольору шкіри, серед них і українка Анастасія Бобровська.

Продукцію косметичної марки Glossier везуть із США, мабуть, частіше, ніж сувеніри: її замовляють подругам та закуповують на рік вперед для себе. Феномен косметики Glossier в тому, що вона не змінює вашу зовнішність, а підлаштовується під неї, підтримує шкіру обличчя здоровою та красивою. Perfecting Skin Tint – це легкий тонуючий крем, палітра відтінків котрого складається лише з 5 варіантів. Тінт вирівнює тон шкіри, не залишає розводів, наноситься, як звичайний зволожуючий крем та природно зливається з кольором вашого обличчя. За словами самих виробників, тінт не «замалює» ваші веснянки чи інші ознаки того, що ви реальна людина.


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали