Травневий wishlist: огляд найкрасивіших колекцій від українських брендів

Від спідньої білизни до взуття

Які сукні, балетки та костюми обрати на весну-2024, щоб мати стильний вигляд? Відповідь ми знайшли в нових колекціях українських брендів, які днями представили свої кампейни та лукбуки. Ми традиційно переглянули й проаналізували все, аби відібрати для вас найкраще. Далі — модні новинки Made in Ukraine, на які радимо звернути особливу увагу в травні.

GUNIA Project

Головним декоративним елементом колекції стала вишивка, що прикрашає кожен виріб. У дизайнерських орнаментах GUNIA синтезовано багато культурних алюзій, включно з вишитим рушником із приватної колекції бренду. Персонаж-коник натхнений мальованою хатою 1928 року з Харківської області, а постать жінки — рушником з аплікацією з музею Івана Гончара. Особливим референсом стали витинанки авторства гуцульської мисткині й письменниці Параски-Плитки Горицвіт. В колекціях бренду вже наявні хустки-витинанки, названі так за схожість вишивки рішельє з вирізаними зображеннями на папері. Нині до техніки додалися однойменні автентичні узори. Силует спідниці-обгортки створений за формою традиційної плахти, а сорочка з довгими рукавами нагадує фасон гуцульської жіночої сорочки почату 20-го століття. До колекції також увійшли штани, шорти, короткі й довгі сукні, що пасуватимуть й до спеки великого міста, й до відпочинку біля гірської річки, й до замріяних днів, коли хочеться робити все й нічого водночас.




COOSH

У центрі уваги нової колекції преміумлінійки Select маскулінні костюми з деконструйованими деталями, які стали візитівкою бренду. До колекції увійшли сукні з трендовою низькою посадкою, виконані з натуральної бавовни та преміумбукле, і сорочки–кейпи. Останні пропонують стилізувати різними способами: як звичайну сорочку, кейп або сорочку із зав`язаними рукавами на спині. Окрім звичних жакетів, до дропу додали жилети, які можна сміливо поєднувати зі спідницями, джинсами чи бермудами, створюючи повноцінний костюм. Безумовні бестселери минулих колекцій — жакети Nola зі складками на рукавах, а також костюми із жакетами без лацканів і резинкою на талії — з`явились у нових монохромних кольорах. 




TOTAL WHITE

Новий круїзний дроп PALMS TIMES натхнений мистецтвом відпочинку та пошуком гармонії, які нам усім так потрібні. Колекція пропонує 8 образів для літньої рефлексії. За своєю традицією бренд надає перевагу натуральному льону та інтегрує привабливі деталі з напівпрозорої віскози. Так, класичні строгі силуети поєднались із грайливими прозорими елементами, що додає колекції сміливості та витонченості. Зйомка дропу відбулась у місті Палм-Спрінгс, штат Каліфорнія, яке чудово розкриває тему відпочинку та легкості буття.



INLYLAND

У новій колекції об’єдналися дві великі пристрасті засновниці бренду Інни Грицик — природа та мистецтво. Поштовхом для її створення стало мальовниче французьке село Живерні, де Клод Моне писав своє знамените «Латаття». Кількість ручної роботи – особлива цінність колекції. Так, біла шовкова спідниця прикрашена сплетеними гачком листками латаття та бахромою – на виробництво якої майстрам INLYLAND потрібно понад три дні, два дні займає виготовлення елементів та ще день закладений на пришивання декору. А для шовкової спідниці м’ятного кольору було сплетено власне мереживо. Неможливо не звернути увагу на оздоблення топа вишивкою та бахромою ручної роботи. Важливо, що це історія не про сезонність, а про позачасовість і вічні цінності — якість та увагу до найдрібніших деталей. Головна новинка INLYLAND цього сезону — прикраси, з якими бренд працював вперше.




LOOKIE Atelier

Натхненням для створення невагомого взуття став головний матеріал колекції та його властивості — легка й надміцна сітка, яка водночас виглядає досить тендітною та делікатною зовні та при цьому витривалою на практиці.  Головна модель колекції — сітчасті ботильйони з багатогранними кристалами, які нагадують морські краплі та пускають сотні сонячних зайчиків, коли світло потрапляє на них. Водночас це найскладніша пара дропу, пошив та затяжка котрої займає 12 годин, а вишивка — ще 3 години.  До колекції увійшли й бестселери бренду, виконані в нових комбінаціях кольорів: сітчасті балетки Mariyka та туфлі мері джейн Polina, елегантні мюлі на підборах Noa. Новий матеріал у цій колекції — чорний гіпюр на прозорій сітці, який розроблений в Італії саме для пошиття взуття. Також у колекції представлена перша пара, розроблена на новій колодці, що повторює анатомічну будову стопи, — це мері джейн Nino.




WONÀ by WONÀ CONCEPT

Запуск бренду WONÀ by WONÀ CONCEPT став логічним продовженням історії WONÀ Concept — відомого бренду весільних і вечірніх суконь. Це свіжий погляд на створення вечірнього вбрання, в якому елегантність поєднується з практичністю, а головна перевага бренду — в доступності та можливості замовлення онлайн. У такому разі вбрання буде пошите за індивідуальними замірами, а доставка займе від 5 днів. Варіативність тканин і різноманіття текстур, деталізація й доповнення зйомними аксесуарами суконь і костюмів дозволяють загравати з образом та задавати йому особливий характер. Широкий вибір силуетів та кольорів вечірнього вбрання WONÀ by WONÀ CONCEPT підкреслюють красу та унікальність жінки, акцентуючи на яскравих деталях її зовнішності.




Peach Peach

В індустрії жіночої білизни досі існує упередження, що сексуальним є лише великий бюст, але Peach Peach руйнує ці стереотипи. Бренд люксової білизни,  яку можна носити як удень, так і вночі, створений для жінок з невеликими грудьми. Натхнений естетикою 80-х й 90-х, Peach Peach прагне дарувати жінкам відчуття беззаперечної краси, привабливості та безумовної любові до себе.  Бренд дотримується сталого та свідомого бачення виробництва одягу і вірить, що тимчасова відсутність краща, ніж надмірне перевиробництво. Майстрині Peach Peach працюють із високоякісним натуральним шовком і французьким мереживом, сертифікованими OEKO-TEX, і приділяють особливу увагу деталям, щоб кожна річ виглядала та відчувалася на тілі по-особливому.



cultoni

Бурхливий і насичений, квітучий і натхненний, неповторний — Київ. Закохавшись у столицю тисячу перший раз, локальний бренд cultoni, чия історія почалась з футболки «KYIV» у 2022 році, присвятив місту нову колекцію. Фотосесію бренд вирішив зробити символічною, створивши декілька фонів із зображенням культових місць Києва: Контрактова площа, НСК «Олімпійський» та ЦУМ. Поміж усіх асоціацій, першими на думку спадають каштани — головний персонаж дропу. Виконаний у рожево-зелених тонах, цей принт прикрасив два костюми — з шортами та штанами. Бренд додав у колекцію шкарпетки та розширив лінійку футболок, презентуючи дві нові: «Каштани» і «Неоготика».




Fashionista

Якщо раніше бренд був  зосереджений на структурованих дизайнах з чіткими лініями та денімових елементах, то цього разу він розкриває творчий потенціал у більш жіночних та елегантних моделях. Для травневих буднів Fashionista пропонує спідниці-балони в поєднанні з бавовняною сорочкою з накладними кишенями. Для особливих подій найкраще підійдуть ніжні та невагомі сукні з декоративним коміром та об`ємними рукавами або твідовий сарафан відкритого типу. Також бренд продовжив концепцію першої частини  колекції, та деякі речі з оновлення стали логічним продовженням і доповненням попередніх айтемів. До прикладу, спідницю-шорти відшили з тканини, що аналогічна тій, з якої раніше виготовили піджак, — звісно, вони ідеально поєднуються між собою. Так Fashionista поширює цінності сталого розвитку та концепцію безлімітного гардероба, де з обмеженої кількості речей можна створити безліч стильних образів. 




ANSHEL

Як стверджує команда бренду, нова колекція  — про відродження жіночого, в якій тіло ставлять на перший план, а не ховають його за оверсайзом. До нової лінійки Oh, Woman», натхненої красою жінки, увійшли прості та елегантні сукні й боді в кількох моделях та кольорах. Серед асортименту — сукня з широкими бретелями Amalia, сукня з тонкими бретелями Grace, модель в довжині міні Iconic. Всі моделі виконані з італійської пряжі з матовим ефектом або помірним блиском. Серед кольорів — стриманий молочний, чорний чи шоколадний, а також бежевий, жовтий та пристрасно червоний.




Katria х Kobzart

Українські бренди Katria та Kobzart об’єдналися заради спільного проєкту — колекції прикрас «Булава». Кожен виріб наповнений енергетикою давніх битв і перемог: як віддзеркалення сили наших пращурів, булава стає символом волі, непохитності та відданості, що і в наші дні ведуть країну до майбутнього. Срібні кулі, що прикрашають деякі прикраси, виконані у вигляді ядер гармат, які колись відстоювали нашу незалежність та свободу. Колаборація Katria х Kobzart об’єднує тендітну красу кварцу та важкий, непохитний метал у гармонійні витвори мистецтва, що нагадують про найважливіше.




Dukachi х Jerry Heil

Український ювелірний бренд Dukachi та Jerry Heil об`єдналися напередодні Євробачення для створення ексклюзивної підвіски ляльки-мотанки «Квітка». Підвіска втілює образ дівчини, вбраної у святкову спідницю, що прикрашена кутасиками-дзвіночками — традиційним елементом українського народного вбрання. «Кутасики-дзвіночки мелодійно дзвінчать, немов голос Jerry Heil, який лунає на весь світ і несе звучання України», — коментують Dukachi. «Квітку» доповнює вінок — елемент весняної обрядовості та молодості, який в українській традиції є символом життя. Лялька-мотанка має сильне сакральне значення і вже стала оберегом для багатьох українців. У ній зустрілися минуле та майбутнє — пам`ять поколінь та символізм сучасності. Це саме та прикраса, яка буде передаватися у спадок.




Реклама

Популярні матеріали

Знайомтеся, Олександр «Терен» — український ветеран та новий...


«Я часто питала, за що мені ця втрата. А потім зрозуміла: війна не...


Український суперфуд: 5 корисних страв з буряка


Читайте також
Стиль життя / Блог стиль життя

Бердвотчинг: що це таке і де його шукати

Популярні матеріали